Onko lambda-anturi rikki, jos näyttää tyhjäkäynnillä mitattaessa
tasaisesti 0.7V? Eikö tuon pitäisi vaihdella nopeasti välillä 0.1-0.8V?
Nollasin vikamuistin, jonka jälkeen auto kävi ok niin kauan kunnes
painoin kaasupoljilta, jolloin CE-valo syttyi ja käynti muuttui röpöttäväksi.
Olisiko raadilla heittää jotain vikadiaknoosia?
PS. ko. auto on myynnissä myyntipalstalla. Saab 900i -92.
Onko lambda rikki?
Onko lambda rikki?
SAAB 900i 16v -92.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1423
- Liittynyt: Su Joulu 07, 2003 13:35
- Paikkakunta: Jyväskylä
Jos lukema pysyy lämpöisenä paikallaan, niin kyllähän se varmaan rikki sitten on:
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=21872
Ota tosiaan mitaten toi anturi, tai lue ne vikakoodit.
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=21872
Ota tosiaan mitaten toi anturi, tai lue ne vikakoodit.
Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Joskus useampikin samaan aikaan.
Kiitos hyvästä linkista! Lambda on eilen mitattu ja lukemaOG900 kirjoitti:Jos lukema pysyy lämpöisenä paikallaan, niin kyllähän se varmaan rikki sitten on:
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=21872
Ota tosiaan mitaten toi anturi, tai lue ne vikakoodit.
pysyy tuossa 0.7V:ssä eli lambda menee vaihtoon.
SAAB 900i 16v -92.