Vetoakseleista

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
tuhojuho
"Viggen"
Viestit: 577
Liittynyt: To Tammi 06, 2005 20:41

Vetoakseleista

Viesti Kirjoittaja tuhojuho »

Haku ei tuottanut tulosta, joten annetaan raadin antaa mielipiteensä :lol:

Onko -87 iivarin (kässäri eteen) ja -90 ässän vetoakselit vaihtokelpoisia keskenään. Tai vaihtoehtoisesti, voiko noita millään tapaa risteyttää toisiinsa?

Kovasti kiitollinen neuvoista :wink:
Entinen jäsen#2331
Avatar
Juho80
"Hirsch"
Viestit: 751
Liittynyt: La Touko 24, 2003 11:39

Viesti Kirjoittaja Juho80 »

tuollaisista numeroista eteenpäin sopii keskenään.
Ilmeisesti automaateissa nuo isommat vetarit aina?

4-speed Ch.G2012047--. G3007250--.
5-speed Ch.G2009923--. G3007066--. G7011598--.
og900/9-3/9-5 vm.-88-05
Tech 2 china
habasaab
"Turbo"
Viestit: 223
Liittynyt: Pe Heinä 30, 2004 22:21
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja habasaab »

Elikkä vetoakseleita on 2 eri mallia isommalla tripoidilla tai pienemmällä ja samalla luonnollisesti on erikokoiset maljatkin :) ja nämä eivät sovi keskenään yhteen(tietenkään) :) . Siitä en tiedä miten noissa on..
-10 9-5 NG 2.0T
-03 9-5 AERO
-95 CDE 2.3 Ecoturbo
moonlight-tuning
"Viggen"
Viestit: 659
Liittynyt: To Tammi 12, 2006 12:48
Paikkakunta: Kemiö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja moonlight-tuning »

http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic ... &start=105

tossa on vähän juttua miten niitä voi sekotella..
Jos kuski on urpo niin silloin auton on oltava....
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa
Vastaa Viestiin