Mitäs ahdinta olette käyttäneet T16 piristämisessä?
Laatikko olisi valmiiksi vahvistettu ja varustettu lukolla, joten sen pitäisi kyllä kestää. Paineita nykyisellä APC:lla 0.7- 1,3 bar, joten painetta kyllä riittää, eikö? Cooleriksi tulossa HT-tunen iso malli. Autossahan on Lucas-ruisku toistaiseksi ilman lastua. Nykyisen vakio mitsun jatkeena katiton 3" putki kahdella vaimentimella.
Turbon valinta
Turbon valinta
Honda Accord 2.2 CTDI-i Executive X 2006
VW Polo 1.4 Firstline 2002
BMW 320i E30
Ski-Doo Renegade MX-Z 1000cc
MB W126.022 (kesäauto)
9000 2.3T 1993 (isän)
VW Polo 1.4 Firstline 2002
BMW 320i E30
Ski-Doo Renegade MX-Z 1000cc
MB W126.022 (kesäauto)
9000 2.3T 1993 (isän)
Laittele ihmeessä juttua, kun saat HT-Tunen ic:n kiinni, alu-ic on omallakin hankintalistallani. Nyt olen miettinyt lähinnä HMR-Tradingin myymää jäähyä ( http://www.suxess.fi/hmrtrading/?p=prod ... roduct=284 ), jonka ainakin pikaisesti mallailtuna pitäisi sopia satkun nokalle.
Vanhassa tonnarissanihan oli HT-Tunen pienempi kenno, itse liikettä suosittelen kyllä kokemusteni perusteella.
EDIT:
Mainitaan nyt vielä, että itsekin olen miettinyt turbon vaihtoa, haaveissa joku Mitsu TD04:n versio tai jonkinlainen Garrett T03/4. Autoon tulossa vielä 3" DP ja jonkin verran paranneltu kansi.
Vanhassa tonnarissanihan oli HT-Tunen pienempi kenno, itse liikettä suosittelen kyllä kokemusteni perusteella.
EDIT:
Mainitaan nyt vielä, että itsekin olen miettinyt turbon vaihtoa, haaveissa joku Mitsu TD04:n versio tai jonkinlainen Garrett T03/4. Autoon tulossa vielä 3" DP ja jonkin verran paranneltu kansi.
Leikkisaabisti & kansainvälisesti tunnettu kollo.
'84 900T8 Museoautoprojekti
'84 900T8 Museoautoprojekti