Pikkuvilkku 99 hankittu! (huolenpitoa)
- jariha
- "Team Ylläpito"
- Viestit: 4027
- Liittynyt: Ti Heinä 29, 2003 23:58
- Paikkakunta: Kajaani
- Viesti:
K-jet on yksinkertaisempi, halvempi ja luotettavampi. Näin olen ymmärtänyt.mikkoimp kirjoitti:vähän ot: eikö tuo ole D-jetillä? minkähän takia siitä on siirrytty K-jettiin uudemmissa?
#1851 Jari Haverinen :: Saab 9-3 SC TTiD '09 :: instagram.com/autoileva_veijari
vanhemmilta harrastajilta kuultua: d-jet oli tuolloin liian uudenaikainen, edes saabin omat mekaanikot ei osanneet huoltaa/korjata sitämikkoimp kirjoitti:vähän ot: eikö tuo ole D-jetillä? minkähän takia siitä on siirrytty K-jettiin uudemmissa?
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
kiitos kiitos..
tuo sisusta oli kyllä melko hirveässä kunnossa, takapenkillä oli kuljetettu jotain valkean turkin omaavaa elukkaa.. penkit sai hangata imurilla ja luutulla kolmeen kertaan että lähti puhtaaksi, samoin lattian kangasmatto.
sisusta on nyt muuten kelpaava, paitsi tuo kaikille tuttu kattoverhoilu joka vaihtuu tällä viikolla..
jos tuo jollain maalataan niin alkuperäisellä värillä..
pitäisi vaan saada jostain kunnolliset vanteet alle, ehkä jalkapallovanteet tai tykit..
tuo sisusta oli kyllä melko hirveässä kunnossa, takapenkillä oli kuljetettu jotain valkean turkin omaavaa elukkaa.. penkit sai hangata imurilla ja luutulla kolmeen kertaan että lähti puhtaaksi, samoin lattian kangasmatto.
sisusta on nyt muuten kelpaava, paitsi tuo kaikille tuttu kattoverhoilu joka vaihtuu tällä viikolla..
jos tuo jollain maalataan niin alkuperäisellä värillä..
pitäisi vaan saada jostain kunnolliset vanteet alle, ehkä jalkapallovanteet tai tykit..
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
tulipa tuossa huitastua moottoritila mäntysuovalla, harjalla ja painepesurilla.
oli kyllä siinä kunnossa ettei oltu pesty viimeiseen 20 vuoteen..
nyt se on muuten esittelykelpoinen, paitsi venttiilikopasta katosi maali painepesurin mukana. no jos sen maalaisi viikonloppuna..
ja hyrähti vielä käyntiinkin pesun jälkeen..
tuommonen siitä tuli:
ja tätä kuvaa otettaessa ei ole vahingoitettu 99:n katon maalipintaa..
oli kyllä siinä kunnossa ettei oltu pesty viimeiseen 20 vuoteen..
nyt se on muuten esittelykelpoinen, paitsi venttiilikopasta katosi maali painepesurin mukana. no jos sen maalaisi viikonloppuna..
ja hyrähti vielä käyntiinkin pesun jälkeen..
tuommonen siitä tuli:
ja tätä kuvaa otettaessa ei ole vahingoitettu 99:n katon maalipintaa..
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
juu, omistaja kaipaili sinua pidemmän aikaa, ennen kuin kertoi ysiysin olevan vapailla markkinoilla.ng900aero kirjoitti:Hyvä kun hait tuon pois, olin jo tehnyt "esisopimuksen" kaupasta mutten päässytkään hakemaan tuota. Ja etäisyyskin oli melkoinen että hakematta jäi. Sinä olit siis se "oululainen" joka oli myöskin kiinnostunut? Hienoa että LEA pääsi hyvään kotiin!
oli ihan pakko hakea tuo pois opiskelija-budjetista huolimatta, kun alkoivat paalautuksella uhkailemaan..
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
Koetin järjestää kempeleen reissua johonkin väliin, mutta oli huonoin mahdollinen ajankohta, täytyi loppuviimein ilmoittaa etten kertakaikkiaan pääse sitä hakemaangls kirjoitti:
juu, omistaja kaipaili sinua pidemmän aikaa, ennen kuin kertoi ysiysin olevan vapailla markkinoilla.
oli ihan pakko hakea tuo pois opiskelija-budjetista huolimatta, kun alkoivat paalautuksella uhkailemaan..
Mutta hienoa että sait budjettisi venymään tuohon, ja pysyypä siellä vähäsuolaisella kotiseudullaankin, ja näköjään arvoisessansa hoidossa
Kuis d-jetronicci pelaa, nykiikö tasakaasulla ajettaessa? Entäs mitenkä vaihteisto toimii?
Saab 9-3 SC TTiD -08
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Saab 9-3 Cabrio 1.8t -06
Ducato Maxi -98
Höpön löpö! Ei tossa ole mitään järkeä. tolla samalla perusteellahan olisi saatu autotekniikan kehitys jumiin totaalisesti. Muutosvastarintaa ei paljon huomioida, kun saadaan parempaa tekniikkaa autoihin. Minun käsittääkseni K-jetti oli yksinkertaisesti paljon tarkempi annostelultaan, kuin d-jetti. Pakokaasupäästöjen läpäisystä siinä on täytynyt olla kysymys. Siirtyihän muutkin eurooppalaiset automerkit K-jettiin samoihin aikoihin. Ei siinä saabista ollut ainoastaan kysymys.lucaf kirjoitti:vanhemmilta harrastajilta kuultua: d-jet oli tuolloin liian uudenaikainen, edes saabin omat mekaanikot ei osanneet huoltaa/korjata sitämikkoimp kirjoitti:vähän ot: eikö tuo ole D-jetillä? minkähän takia siitä on siirrytty K-jettiin uudemmissa?
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Soittelin luottoasentajalle niihin aikoihin, kun olin hommannut tuohon Anniin ruiskun nokan. Varmistelin vain, että se käy heittämällä vanhan tilalle. Luottoasentaja sitten kyseli, että onko se D-jetin vai K-jetin? Siis ruiskumallin ja kertoi samalla, että D-jetin nokalla saa tehtyä paremman virikoneen B-koneesta. Mulla on ilmeisesti K-jetille tarkoitettu mutta kyllä silläkin sai Annin kulkua paremmaksi.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001