No niin,nyt olis sitten kytkimen vuoro Mikä siinä voip olla vikana,kun se tuntuu vällin ottavan eri kohdasta silloin tällöin,sit kun sitä vähän lipsuttaa jalalla,niin se tuntuu taas ihan normaalilta on temppuillut jo pisemmän aikaa,sinne on jo kerran vaihdettu nesteet,eikä auttanut.Edelleen kyseessä saab 900i,8 vent,vm-90.
Onnistuu yksinkin.
Ota polkupyörän sisuskumi ja venttiilin kohdalta leikkaa poikki , kumilenkillä , klemmarilla , nippusiteellä tms..säiliöön korkin paikalle kiinni , ja polkupyörän pumpulla pumppaa ilmaa , ilma venttiilin ollessa auki... ja tuo ilmaus venttilihän löytyy kytkin kopasta sylinterin kyljestä.
Joku on onnistunut ilmaamaan , kun on aukaissut ilmaventtiilin ja antanut nesteen valua, omalla painollaan hissukseen.
Juu,pitää tehdä alkuviikolla,kun saa ensin sen siirtopumpun laitettua paikalleen,ei viitti laittaa käyntiin,kun se sihtiosa ei ole viel tullut.Kiitokset vinkistä.
Paineasetelma on todennäköisesti väsynyt. Mun 900i:ssä oli tommonen kytkin, että riippui ihan suoraan moottorin kierrosluvusta, milloin kytkin ottaa. En itsekään osannut ajaa autollani. Säännöllisesti tuli semmosia mummolähtöjä hirveen kytkimen luistatuksen kera ja toisinaan taas sellaisia töks - kone sammuksiin lähtöjä. Oireesta ei ole tarvinnut kärsiä sen jälkeen, kun tein kytkinrempan.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01