-sytytyksen: johdot hyvät, jakajankansi ehjä ja puhdas, tulpat 10 tkm ajetut speksinmukaiset platinaNGK:t, puhtaat, kärkiväliä pienensin 0,7-> 0,6mm, ehkä vähän pehmeni käynti. Ennakko se mitä ECU määrää.
-ruiskun liittimet käyty läpi. Läjä antureita ja immu on vaihdettu viimeisen 100 tkm aikana. Pumppu myös.
-venttiilinpainimet on n. 50 tkm ajetut uudet, ei naputa
-ei ilmavuotoja pitäisi olla
-suuttimet ei ole ainakaan karmeessa töhkässä. Alkukesästä ajoin STP injection cleanerin läpi (1 tankki), saatoipa vähän parantaakin käyntiä.
-eikä pakoputkenkaan pitäisi vuotaa.
Tää karkeus on vähän niin kuin vibrointia, ja käynti tosiaan murisevaa varsinkin yli 3k kierroksilla. Oon miettinyt moottorin tukikumeja. Alkuperäiset ovat. Kone on ainakin paikallaan eikä lintassa minnekään päin. Mutta oon miettinyt myös JETin pensaa 95E: murinan alkaminen ajoittuu suunnilleen niihin aikoihin, kun olin pari tankillista kyseistä tankannut ja nyt oon jatkanut JETin käyttöä.
Voisiko olla?? (arvaatte mitä ajattelen)

Niin, tuo öljynkulu on siinä 0,3/ 1000 km, bensan 8,3-8,5 l/100km eikä jäähdytysnestettä kulu eikä padassa porise. Käy normaalilämpöisenä. Autohan on tuo allamainittu -92:nen, ajettu 308 tkm.
Allekirjoittanut hullu neuroootikko (karmeeta; yksi o liikaa!!) ottaa mielellään vastaan ajatuksianne sekä vinkkejänne. Kiitetään etukäteen... vaikka kai se elämä jatkuu vaikka Saabi vähän murisisikin. On se autojen auto!!