APUA virranjakaja+puola

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
axtec
"Aero"
Viestit: 489
Liittynyt: Ke Touko 17, 2006 20:50
Paikkakunta: jämsä

APUA virranjakaja+puola

Viesti Kirjoittaja axtec »

yritin startata ysiysiä mutta virranjakajasta nousee komea savu.
kumpaan (+ vai -) napaan puolalle virranjakajasta menevä johto tulee?
entä muut puolanjohdot?
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24635
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

ekaksi kysymys :ethän sotke kärjettömän ja kärjellisen kamoja keskenään?
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
axtec
"Aero"
Viestit: 489
Liittynyt: Ke Touko 17, 2006 20:50
Paikkakunta: jämsä

Viesti Kirjoittaja axtec »

aika järjetön tuo saabin sytytys mielestäni on.
mutta laitan oikean puolan paikalleen jos joku kertoo nopeasti
puolalle menevien johtojen paikat ja värit?
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

puolalle jatkuva jännite, miinusta pätkitään v-jakajalla....
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10502
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Puolan plussaan tulee virtalukolta jännite avaimen ajoasennossa (ja starttiasennossa). Puolan miinusjohto vedetään joko sytkäpääteyksikköön, tai kärjellisessä katkojan kärkiin. Siihen samaan piuhaan sitten kärjellisessä myöskin se kondensaattori.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Vastaa Viestiin