Olis putki rikki ja vuotaa, mut pitäis hiukan ajaa .
Ajattelin katkaista putken ja lintata sen, jotta jäis tuon pyörän jarrut pois käytöstä siirron ajaksi, putken uusiminen vasta määränpäässä.
Olisko muita pika neuvoja asiaan?
Jarruputki
jokajarruputken välisssä on letku joustona ja jos putki vuotaa esim sylinterin ja sen letkun välistä niin ..... tiiät nää mitä tarkoitan vai vuotiko ennen letkuja , Saabissa harvinaista koska putket auton sisällä ja konehuoneessa ennen letkunkohtia.
----900 Tbo 16v,3D,-90-EK- ex ap-nikkola- 200 tkm , tallin lämmössä--
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
----900 is 8v, 2D,-87 -KR- 600 tkm ---
---- 99 EMS,2D,-76 -KR, matala ja nopea jo yli 20v, tallin lämmössä....
Jäsen 147
Lukkopihdeillä vaan tosiaan letkusta lyttyyn ja varovaisia jarrutuksia + ennakoivaa ajoa.
Ei sitä putkea kannata modifioida, et saa yhtä hyvää lopputulosta ja jos letku ei tuota kestä, niin sekin oli vaihtokunnossa.
Litistäminen ei ole kestokorjaus, vaan risa putki pitää vaihtaa mahdollisimman pian.
Ei sitä putkea kannata modifioida, et saa yhtä hyvää lopputulosta ja jos letku ei tuota kestä, niin sekin oli vaihtokunnossa.
Litistäminen ei ole kestokorjaus, vaan risa putki pitää vaihtaa mahdollisimman pian.
Ville Jouppi #1780
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)
9000 CCE 2.3T '92/'96 (PR) | 9000 Aero 2.3TA '96 (PR) | 9000 CSE 2.0tA '97 (VA)