99 Huuto.netissä

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Tizumo
"Aero"
Viestit: 500
Liittynyt: Ke Touko 26, 2004 13:52
Paikkakunta: Helsinki

99 Huuto.netissä

Viesti Kirjoittaja Tizumo »

Tällaasen huomasin: http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=35378336

Sangen hyväkuntoinen yksilö oletettavasti..
...toinen on Auran Sinappi ja toinen Saappi.
9-3 Aero Biopower 2009, 9000 CS 1998 & 99 1971
#2342
Saabsick
"Aero"
Viestit: 456
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 08:50
Paikkakunta: TUUSULA

Viesti Kirjoittaja Saabsick »

Voi olla siisti mutta aivan tolkuton lähtöhinta!
Eihän se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa.....
Tottakai harvinaisuudella on hintansa mutta puolet olisi kohtuuhinta josta ei tarvitsisi (saisi) edes tinkiä. Mjnaa...mun mielipide vaan.
Kuultua:
Lentokaptenin kuulutus hiukka töyssyisen laskun jälkeen:
"Ladies and Gentlemen, it's happy hour. You just recived two landings for the price of one."
tturku
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 5649
Liittynyt: To Heinä 21, 2005 16:21
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja tturku »

Näytti olevan kumihuulet vm. -76 ainakin autossa joten ei ainankaan suoraan mee museorekkariin, ellei vuosimalli ole muistettu väärin...
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Tizumo
"Aero"
Viestit: 500
Liittynyt: Ke Touko 26, 2004 13:52
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tizumo »

Taitaa kuitenkin olla vm -74..76 taisi tulla puskurit kahdella kapealla raidalla ja tuossa on myös peltimaski. Hintaa on kylläkin.
...toinen on Auran Sinappi ja toinen Saappi.
9-3 Aero Biopower 2009, 9000 CS 1998 & 99 1971
#2342
gls
"Hölösuu"
Viestit: 1990
Liittynyt: Su Helmi 27, 2005 12:51

Viesti Kirjoittaja gls »

tturku kirjoitti:Näytti olevan kumihuulet vm. -76 ainakin autossa joten ei ainankaan suoraan mee museorekkariin, ellei vuosimalli ole muistettu väärin...
kyllä nuo on -74 mallin alkuperäiset puskurit, eli kumiset paksulla kromilistalla.

kaksi kapeaa raitaa tuli vuosimalliin -77 ja vuonna -79 vaihtui lista yhdeksi kapeaksi ja samalla myös puskurit hieman suurenivat. -82 alkaen on sitten ollut sillä hieman paksummalla muovilistalla vuoteen -84.

maskihan tuossa on liian vanha.. elikkä tällainen on oikea maski -74 vuosimallissa:

Kuva
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
tturku
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 5649
Liittynyt: To Heinä 21, 2005 16:21
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja tturku »

selvä pyy. Näköjään 99hin tuli kumihuulet aikaisemmin kuin 96? Oletin että ne olisi vaihtunut samana vuonna kumpaankin malliin.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Saabsick
"Aero"
Viestit: 456
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 08:50
Paikkakunta: TUUSULA

Viesti Kirjoittaja Saabsick »

Olisiko (hävettää ettei minullakaan ole tarkkaa tietoa...mukamas harrastaja :wink: :D )
Kuitenkin omassa ´73 99:ssä on myös jo kumihuulet ja tuollainen maski.
Autoa ei ole koskaan roplattu vaan kaikki on "as is" tehtaan jäljiltä...siinä referenssiä:

http://office.vippet.net/servlet/genera ... oid=114041

...enkä ole ehtinyt OKT puuhien vuoksi edes ajamaan tänä vuonna.... 8O noh ensi viikolla otan takasin koko menetetyn kesän ja ajan joka päivä :twisted: Voisi käydä vaikka Hyvinkäällä Lucaa moikkaamassa.
Kuultua:
Lentokaptenin kuulutus hiukka töyssyisen laskun jälkeen:
"Ladies and Gentlemen, it's happy hour. You just recived two landings for the price of one."
TjK
"Viggen"
Viestit: 547
Liittynyt: Pe Syys 19, 2003 12:43
Paikkakunta: Ylöjärvi

Viesti Kirjoittaja TjK »

Ainakin Saabin Ensimmäiset 40v -kirjan mukaan kumipuskurit leveällä kromilla oli jo -72. Tai ainakin kirjassa on kuva -72 autosta, jossa nuo puskurit.
TjK #1480
Nyt: Volvo C70 cab, Ford S-max
EXät: Saab x 17, Caddy SRX 4.6, Camaro Z28 Conv, Mitsubishi Pajero 3,2 DI-D, Volvo S802.5T, Volvo S80T6, Jeep G-C x 3, OpelVectra, MB300E, BMW750i, BMW540i + jokunen skoda, joissa VW/audi -merkit.
Saabsick
"Aero"
Viestit: 456
Liittynyt: Ma Loka 13, 2003 08:50
Paikkakunta: TUUSULA

Viesti Kirjoittaja Saabsick »

Ja Tampereellakin ollaan hereillä... :D
Kuis Turbon hitsailut edistyy? Meikäläisen varapuhelin on niin surkea ettei kuvia viitsi edes katsella...rupee vaan ketuttaan enemmän.
Talliin alkaa jo hahmottumaan tilaa 99:lle :D :D vihdoin saan sen evakosta kotiin....
Kuultua:
Lentokaptenin kuulutus hiukka töyssyisen laskun jälkeen:
"Ladies and Gentlemen, it's happy hour. You just recived two landings for the price of one."
gls
"Hölösuu"
Viestit: 1990
Liittynyt: Su Helmi 27, 2005 12:51

Viesti Kirjoittaja gls »

Saabsick kirjoitti:Olisiko (hävettää ettei minullakaan ole tarkkaa tietoa...mukamas harrastaja :wink: :D )
Kuitenkin omassa ´73 99:ssä on myös jo kumihuulet ja tuollainen maski.
Autoa ei ole koskaan roplattu vaan kaikki on "as is" tehtaan jäljiltä...siinä referenssiä:

http://office.vippet.net/servlet/genera ... oid=114041

kumipuskurit kromisella listalla on tullut vuonna -72 (muistaakseni) mutta milloin koko-krominen maski muuttui puoli-muoviseksi..?
99 LE CombiCoupe Turbo '75
99 LEA '74
99 Petro Turbo '80
Tizumo
"Aero"
Viestit: 500
Liittynyt: Ke Touko 26, 2004 13:52
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tizumo »

Juu, kyllä -71 on viimeinen vuosimalli peltipuskureilla. Taitaa tuossa olla tummat maskin ritilät, vaikka kuvasta on vaikea sanoa. Oliskohan ne tulleet juuri -74 (tai jo -73)? Sen jälkeen maski taisi muuttua kokomuoviseksi.
...toinen on Auran Sinappi ja toinen Saappi.
9-3 Aero Biopower 2009, 9000 CS 1998 & 99 1971
#2342
Vastaa Viestiin