Saab 16v omaturbo (tulpat, turbo vai joku ihan muu ?? )
Vain jäsenille mutta liittyminen on helppoo:moonlight-tuning kirjoitti:Tuolla ylempänä jo huutelin kun en ole jäsen niin että onko se vaan jäsenille ? Jos ei niin voisin suunnistaakkin sinne päin, missäs se pidetään ??Meinasitkos saabklubin syyskokoukseen suunnistaa?
Tuolla on muuten X-treme.fi sivuilla kuvia parista muustakin Sabasta.
http://www.saabclub.fi/jasentietolomake.html
Eikä talouskaan pitäis kaatuu:
Saab-klubin jäsenmaksu on 22,00 € vuodessa. Uudet jäsenet maksavat lisäksi liittymismaksun 10,00 €.
Rohkeesti vaan mukaan, jäsenmaksu sisältää lehden ja isoissa tapahtumissa on klubi yleensä tarjonnu syötävää sen verta että jäsenmaksulle on kuitattu sillä...
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Eikös toi 30.9 ole nyt oikea päivä?Eski kirjoitti:Kokous järjestetään Alastaron moottoriradalla 30.9. Vain SAAB-klubin jäsenet pääsee radalle ajamaan. Myös paikanpäällä voi liittyä jäseneksi.
Eski
Ei oo lehtee nyt hollilla että pääsis tarkistaan mutta jäsenet-osiossa otsikossa on 24.9...?
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
ot; Aika skarppi asento tuossa ratin takana.
http://www.x-treme.fi/gallery/view_phot ... &id=01_389
http://www.x-treme.fi/gallery/view_phot ... &id=01_389
Mikälie karavaanari ku koukku perseessä.dq kirjoitti:ot; Aika skarppi asento tuossa ratin takana.
http://www.x-treme.fi/gallery/view_phot ... &id=01_389
-
- "Viggen"
- Viestit: 659
- Liittynyt: To Tammi 12, 2006 12:48
- Paikkakunta: Kemiö
- Viesti:
Kyllä kunnon kiihdytysautoissa joku tommoinen rauta kuuluu takana olla . Se on varuste mistä en luovu, tarvii kärryä varaosien kuljettamiseen aika usein. Toivoinkin että koukku olisi pistetty merkille
14.7sek loppunopeudella 170km/h. Pito-ongelmia, liimapinta oli tosi liukas. Jos nyt viikonloppuna Kiikalassa katuradalla lootan saisi rikki. Mikäs on nopein lappu omaturbosta?
Rataa olisi ollut kiva mennä kiertämään muunmerkkisten ja omaturbon kanssa mutta huohotusongelmien ja vähäisen bensan takia ei tullut mentyä.
14.7sek loppunopeudella 170km/h. Pito-ongelmia, liimapinta oli tosi liukas. Jos nyt viikonloppuna Kiikalassa katuradalla lootan saisi rikki. Mikäs on nopein lappu omaturbosta?
Rataa olisi ollut kiva mennä kiertämään muunmerkkisten ja omaturbon kanssa mutta huohotusongelmien ja vähäisen bensan takia ei tullut mentyä.
-
- "Viggen"
- Viestit: 659
- Liittynyt: To Tammi 12, 2006 12:48
- Paikkakunta: Kemiö
- Viesti:
f-19 kirjoitti: 14.7sek loppunopeudella 170km/h. Pito-ongelmia, liimapinta oli tosi liukas. Jos nyt viikonloppuna Kiikalassa katuradalla lootan saisi rikki. Mikäs on nopein lappu omaturbosta?
Eli varttimaili meni 15,375sek ja 161,7km/hmoonlight-tuning kirjoitti:Käytiin kuistelemassa Alastarolla vaihteeksi Ja kyllä toi yliohjaa oikeen prkeleesti.. Varttimailiaika kasvoi sekunnilla kun edessä oli huonohkot vakiokokoiset renkaat, ja rata oli liukas.
Viimekerralla paras oli 14.582sek ja 167,6km/h
Ja oli oikeesti nyt liukas, loppunopeus ei mulla tule kasvaan yhtään kun parkasee rajoittajaan nelosella, ihan sama antaako paukauttaa rajoittajaan vai vaihtaako vitoselle kummastakaan ei kello tykkää. Loppunopeudet pyörivät 163-167 riippuen miten osuu rajoittajaan..
Tosin vakiopyörillä jäi tohon 160km/h
Ja myönnän että toi sun on varmaan nopeempi
Jos kuski on urpo niin silloin auton on oltava....
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa
Loppunopeuteen nähden yli sekuntti liikaaf-19 kirjoitti:Kyllä kunnon kiihdytysautoissa joku tommoinen rauta kuuluu takana olla . Se on varuste mistä en luovu, tarvii kärryä varaosien kuljettamiseen aika usein. Toivoinkin että koukku olisi pistetty merkille
14.7sek loppunopeudella 170km/h. Pito-ongelmia, liimapinta oli tosi liukas. Jos nyt viikonloppuna Kiikalassa katuradalla lootan saisi rikki. Mikäs on nopein lappu omaturbosta?
Rataa olisi ollut kiva mennä kiertämään muunmerkkisten ja omaturbon kanssa mutta huohotusongelmien ja vähäisen bensan takia ei tullut mentyä.
-
- "Viggen"
- Viestit: 659
- Liittynyt: To Tammi 12, 2006 12:48
- Paikkakunta: Kemiö
- Viesti:
No jos optimistisesti ajatellaan niin kyllä . "Voimaa" on muttei pitoja. Katotaan jos vaikka tulisi mentyä Kiikalan katuradalle. Alastarolla ykkösellä ja kakkosella lähteminenkin tuntui typerältä, ja videolta katsottuna näytti myös siltä. Ihan kun kesärenkailla olisi peilijäältä lähtenyt.Suppari kirjoitti:Loppunopeuteen nähden yli sekuntti liikaa
-
- "Viggen"
- Viestit: 659
- Liittynyt: To Tammi 12, 2006 12:48
- Paikkakunta: Kemiö
- Viesti:
Kyllä voin ainakin omastapuolestani sanoa että kyllä jää 13sek ajat tulevaisuuteen, kun vähintään sliksit pitäis olla edessä ja alusta vähän erilainen kun mulla, ja en ole mitään kiihdytysautoa rakentamassa, ainakaan heti
Mulla meinaan suti vielä kolmosella Alastarolla, ja meinas kertaalleen karata vähän lapasestakin kun alkoi vetelemään just kolmosella..
Attella alusta ainakin toimii paljon paremmin.
Mitä Alastarolla on vloppuna ??
Mulla meinaan suti vielä kolmosella Alastarolla, ja meinas kertaalleen karata vähän lapasestakin kun alkoi vetelemään just kolmosella..
Attella alusta ainakin toimii paljon paremmin.
Mitä Alastarolla on vloppuna ??
Jos kuski on urpo niin silloin auton on oltava....
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa
Monet asennevammat voi korjata, tätä ei.
Nossuttaa