Saab 900i 16v

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
kerppa
"Kaasari"
Viestit: 6
Liittynyt: Su Heinä 30, 2006 14:21
Paikkakunta: Outokumpu

Saab 900i 16v

Viesti Kirjoittaja kerppa »

Morjens kaikille vaihdoin saabiin moottorin eli 2 litrasen paikalle 2.1 mut nyt on ongelma kun tyhjäkäynti huuhailee miten sattuu, ja ajaessa pientä nykimistä ja eikä oikein vetoja.Elikkäs pitäskö vaihtaa tuo 2.1 ruiskun boksi vai onko ne samanlaiset? itse epäilin tuota tyhjäkäyntimoottoria mut eipä taida vika olla siinä.Ilmamäärämittari ja sytkäboksi on jo vaihdettu ja tutkittu että letkut on ehjät ja ilmavuotoja ei pitäisi olla.
JuHem
"Hölösuu"
Viestit: 1065
Liittynyt: La Tammi 22, 2005 17:36
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja JuHem »

Osanumeroita vertaamatta uskaltaisin väittää, että ovat erilaisia. Ja oikea boksi auttaa varmasti...
900 T16 -92 (KR)
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10502
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Siis boksi, suuttimet, ilmamassamittari mieluiten omansa. Se konehan voi porsia, jos ajat väärällä boksilla ja moottori ei saa tarpeeksi bensaa. Sytytyksen boksikin kannattaa olla omansa.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Vastaa Viestiin