Kulmien säätö

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Ronska
"Hirsch"
Viestit: 910
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 11:47

Kulmien säätö

Viesti Kirjoittaja Ronska »

99:n ohjauskulmat ovat aika hakusessa, säätö tarpeen...
Euromasterilla pyytävät 65e hommasta, jotain muita paikkoja mistä kannattais kysellä?
Hyviä kokemuksia? Huonoja?

Tohon Euromasterin 65:n euroon sisältyy 1,5 tuntia duunia, kuulostaa aika paljolta.
Mitä mä oon katellu ja joskus itse pikkusen säätänyt, niin kyllä aika ukotukselta kuulostaa.

Kysymys siis käsittelee Helsingin ja Espoon alueen huoltamoita.
tomaatti
"Saabisti"
Viestit: 3231
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 00:34

Viesti Kirjoittaja tomaatti »

No mun mielestä toi ei oo paljon, jos vaan saa pyöränkulmat kohdalleen.Pikku pajoissa vaan tuppaa olemaan säätölaitteet pikkusen viturallaan,Ts.ei ole kalibroitu.
mjm
"Kaasari"
Viestit: 32
Liittynyt: Ma Helmi 16, 2004 10:48
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja mjm »

Itse säädätin satkun kulmat viime syksynä Hyrylän Vianorilla. Siellä oli laser-mittauslaitteet ja säädön näki kokoajan tietokoneen ruudulta. Homma maksoi 40e.
Avatar
tetammi
"Saabisti"
Viestit: 7379
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 11:14
Paikkakunta: Paimio

Viesti Kirjoittaja tetammi »

Ei tosa puoltatoista tuntia pitäis mennä jos kaikki pultit vaan aukeaa.
Ei silleen toi euromasterin hintakaan pahalta kuullosta, mutta jos et halua mitään yllätyskuluja niin käy kaikki ylätukivarren pultit ja raidetankon päät läpi ennen säädätystä. Ne voi olla tiukassa :!:

Ylätukivarren pulttit kannattaa avata pikku hiljaa kitkuttamalla ja paljon irroitusainetta.
Viime kesänä vaihdoin puslat finkun ylätukivarteen ja mulla meni melkein kaks tuntii pulttien kitkuttamisessa auki...
Niissä on ylipitkät pultit ja loppupää on yleensä hyvin turvonnut.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Vastaa Viestiin