kylmäkäynnistys-suutin

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
velmeri
"Kaasari"
Viestit: 8
Liittynyt: Ti Marras 15, 2005 18:53
Paikkakunta: PYHTÄÄ

kylmäkäynnistys-suutin

Viesti Kirjoittaja velmeri »

Morjens!Semmosta asiaa olis vaan että,onko sillä kylmäkäynnistys-suuttimella joku toimintalämpötila kun on itsellä ollut muutamana aamuna
johto irti suuttimelta ja lähtee käyntiin kun palmun alta(+10C)
velmeri
-saab_85
"Turbo"
Viestit: 266
Liittynyt: Ti Touko 23, 2006 20:05
Paikkakunta: Tyrnävä

Viesti Kirjoittaja -saab_85 »

Sanonkohan ihan väärin jos sanon että se on alle 45 astetta.. Niin siis 45 asteesta alas päin
JugiBoy
"Viggen"
Viestit: 627
Liittynyt: Ti Huhti 26, 2005 17:03
Paikkakunta: Piikkiö

Viesti Kirjoittaja JugiBoy »

Ehkä pilkunviilaamista, mutta kun llämpöaikakytkin on alle 45 astetta, saa huikkasuutin virtaa käynnistyhetkellä. Em. lämpöaikakytkin katkaisee virransyötön kun se on joko yli 45 asteinen tai on saanut startilta virtaa 9 sekuntia. Saattaa olla ohjauspaine pikkusen alhaalla jos ilman rikastusta helähtää kesäisesti käyntiin +10 asteessa.
# 1177
9-5 2.3t -01, 900 GLE -91
900 Cab T16 -88, 900 CD Combi Coupé -83
900 CD T16 -86, 900 Aero T16 -85
Vastaa Viestiin