tyhjäkäyntimoottorin tarpeellisuus
-
- "Hirsch"
- Viestit: 786
- Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
- Paikkakunta: orivesi
tyhjäkäyntimoottorin tarpeellisuus
Onkohan tuo tyhjäkäyntimoottori mitenkä tarpeellinen -87 t16 moottorissa (lh 2.2)?
Cabbe -88 projekti, 99 3d -77 projekti,
99 -71 ke, vaimokkeen
99 -70 projekti,
900 F -80 täydellinen raato
900 -83 3d Lux projekti, 900 S -90 3D käyttis
99 -71 ke, vaimokkeen

900 F -80 täydellinen raato

-
- "Hirsch"
- Viestit: 786
- Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
- Paikkakunta: orivesi
-
- "Hirsch"
- Viestit: 786
- Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
- Paikkakunta: orivesi
täytyy sitten varmaan kytkeä se (satkun) imusarjarjassa olevaan alipaineletkun reikään kun tuossa tonnarista peräisin olevavassa kaasuläppäkotelossa ei ole kuin yksi liitoskohta tyhjäkäyntimoottorille.
Cabbe -88 projekti, 99 3d -77 projekti,
99 -71 ke, vaimokkeen
99 -70 projekti,
900 F -80 täydellinen raato
900 -83 3d Lux projekti, 900 S -90 3D käyttis
99 -71 ke, vaimokkeen

900 F -80 täydellinen raato

-
- "Hirsch"
- Viestit: 786
- Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
- Paikkakunta: orivesi
joo, kävi sekin mielessä.Mertmi kirjoitti:Voi sen varmaankin korvata vanhemman mallisella lisäilmaluistilla.
saattaisi olla varmatoimisempi vanhemmiten.
-85 tonnarissahan on vielä sellainen, varmaan vanhemmissa t16 satkuissakin.
Cabbe -88 projekti, 99 3d -77 projekti,
99 -71 ke, vaimokkeen
99 -70 projekti,
900 F -80 täydellinen raato
900 -83 3d Lux projekti, 900 S -90 3D käyttis
99 -71 ke, vaimokkeen

900 F -80 täydellinen raato

-
- "Hirsch"
- Viestit: 786
- Liittynyt: La Huhti 23, 2005 07:52
- Paikkakunta: orivesi
eli jätetään evoluutio1:stä toistaiseksi poismikkoimp kirjoitti:ei sitä muuten tarvi kuin pakkasilla käynnistyksessä jossei itse tahdo olla tk moottori

Cabbe -88 projekti, 99 3d -77 projekti,
99 -71 ke, vaimokkeen
99 -70 projekti,
900 F -80 täydellinen raato
900 -83 3d Lux projekti, 900 S -90 3D käyttis
99 -71 ke, vaimokkeen

900 F -80 täydellinen raato

Kyllä lisäilmaluistin jumittamisen huomasi jo nyt nollaa lähestyvillä keleillä tossa k-jetissä... Eihän se meinannu pysyä käynnissä kylmällä koneella.saabastelija kirjoitti:eli jätetään evoluutio1:stä toistaiseksi poismikkoimp kirjoitti:ei sitä muuten tarvi kuin pakkasilla käynnistyksessä jossei itse tahdo olla tk moottori
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01