Moi,
mikä anturi allaolevista kannattaa laittaa T8:iin (-86)?
Ihmetyttää hieman toi Turbo-anturi kun se on 68 saakka...
JÄÄHD. TERMOSTAATTIANTURIT SAAB 900 79--93
Jäähdyttäjän sähkötoimisen puhaltimen käynnistävä anturi
900 92°-87° (vakio). . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13-3701 6.40 ???
900 88°-79° ("helle"/82°-termostaatti). . . . . . . . . . . 13-3704 7.40 ???
900 82°-68° ("Turbo"/82°-termostaatti). . . . . . . . . . . 13-3705 8.00 ???
T8:n termostaattianturi
-
- "Hirsch"
- Viestit: 993
- Liittynyt: Ti Kesä 24, 2003 08:10
- Paikkakunta: Turku
T8:n termostaattianturi
Sami R. #986
9000 CDE 2,3T -95, 9-5 TiD4 Vector -10, 900 Aero -86, 99t -78, 99t -79, 99t -80
Varium et mutabile semper femina
9000 CDE 2,3T -95, 9-5 TiD4 Vector -10, 900 Aero -86, 99t -78, 99t -79, 99t -80
Varium et mutabile semper femina
Hittolainen. Tommonenhan pitää miunkin 99:iin laittaa. Tuntuu, ettei se flekti pyöri tarpeeksi pitkään koneen sammutuksen jälkeen. Selvispähän tuokin... Siinähän on tuplakaasarin orggis.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Mulla on yksi tuollainen "kylmin" malli ja teki sen, että flekti pyöri puoli päivää koneen sammutuksen jälkeen. Taisi olla joku pösön kytkin. Muuten ei ole kyllä tullut vastaan kuin tuota ensin mainittua, jos alkuperäistä ajattelee. 99 turbosta en ole satavarma.
#2691
9-5 Aero -01
900 CD T16 -85
9000 CDE 2.3TA -96 käyttöluottis
9-5 Aero -01
900 CD T16 -85
9000 CDE 2.3TA -96 käyttöluottis
millainen homma tuo termostaattianturin vaihtaminen on kaasarisatkuun? ysiysissähän anturi on syylärin kyljessä ja vaihto on 5 min. homma.
satkussa on kuulemma eri paikassa (konetta vastapäätä?) ja onko siinä edessä joku hässäkkä joka pitää purkaa, eli vinkkejä vastaanotetaan kannattaako huolestua etukäteen, vai mitä? lupasin illalla vaihtaa kaverin autoon.
satkussa on kuulemma eri paikassa (konetta vastapäätä?) ja onko siinä edessä joku hässäkkä joka pitää purkaa, eli vinkkejä vastaanotetaan kannattaako huolestua etukäteen, vai mitä? lupasin illalla vaihtaa kaverin autoon.

Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Ainakin -85 kaasarisaturaisessa on hienosti saatavilla, siinä se syylärin kyljessä rönöttää. Saattoi olla, että piti purkaa imuilman torvi pois edestä (yks klemmari), että saa väljät tilat temmeltää anturin kanssa.lucaf kirjoitti:millainen homma tuo termostaattianturin vaihtaminen on kaasarisatkuun? ysiysissähän anturi on syylärin kyljessä ja vaihto on 5 min. homma.
satkussa on kuulemma eri paikassa (konetta vastapäätä?) ja onko siinä edessä joku hässäkkä joka pitää purkaa, eli vinkkejä vastaanotetaan kannattaako huolestua etukäteen, vai mitä? lupasin illalla vaihtaa kaverin autoon.
-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
näinhän se oli. imuilman torvi oli neljällä ruostuneella klipsillä kiinni, ja sen jälkeen 30 millin hylsy ja homma oli ruusuilla tanssimista. anturi on sama osa ysiysin kanssa vaikka jäähdytin onkin erilainen.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)