NG 9-5 1,6turbo business my:2011. 900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green. 96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
EPC tuntee mustan ja harmaan puskurin kuoren ainakin viistokeulaan.
NG 9-5 1,6turbo business my:2011. 900i 8v kat. 2d Sedan vm:1990. Osa aika eläkkeellä, Beryl green. 96 vm:1977b . Taivaan sininen? ja Saab polkupyörä
#1015
Mimmi kirjoitti:Minulla m90 Aerossa on mustat, kuten helmatkin.
Tämä on uutta? Onko auto siis musta ja alkuperäisvärinen? Suomiauto?Aiempien tietojen perusteella kaikissa viistokeulaturboissa (mukaanlukien Aerot) on grafiitinharmaat puskurit. Joillain markkinoilla on tosin color-coded Aeroja, joissa helmat on maalattu korinväriin.
Marko A kirjoitti:Aiempien tietojen perusteella kaikissa viistokeulaturboissa (mukaanlukien Aerot) on grafiitinharmaat puskurit.
Ei pidä paikkaansa. Harmaat ovat "harvinaiset", tavan turboissa niitä harvoin itse olen nähnyt. Aeroista en osaa sanoa. Mutta taitaa olla näitä taas että ostettaessa on kysytty "Haluatteko mustat vai grafiitin harmaaksi maalatut puskurit?". Eli noi on ihan miten ostaja on toivonut, ei ole mitään sääntöä.
Kaikissa kolmessa turbossa harmaaksi maalatut puskurit. 88 8v, 88 16v ja 90 16v kat. Ja lisäksi aerossa on harmaat helmat ja uusimmassa harmaat kapeat kylkilistat.
Mikähän tuo sävy olis? jossakin olen kyllä sen sävynumeron nähnytkin, mutta ei ole tullut laitettua talteen.
c900T kirjoitti:Muistelisin lukeneeni, että mustissa satkuissa on harmaat puskurit. Näin ainakin omassa mustassa OG:ssa oli.
Omassa mustassa (170) '88 i8:ssa kyllä puskuritkin ovat mustat. Liekö harmaiden puskureiden asennus rajoittunut kuitenkin vain turboihin ja / tai Aeroihin?