900 kolinaa etupäästä?

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
kt
"Turbo"
Viestit: 297
Liittynyt: Pe Heinä 09, 2004 22:43
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja kt »

rille kirjoitti:
OG900 kirjoitti:
Parhaiten kolahtaa kun toinen eturengas menee pikku kuopasta ja toinen ei.
Juu sopii oireisiin täydellisesti. En vain osannut tuota itse kertoa.
Lähteekö tuo pusla ihan "vetämällä" irti?

Kokeillaan ensin noita ja sitten jos ei tehoa niin on pakko vaihtaa nuo raidetangon päät, kuten mertmi neuvoi. Kuulostaa isommalta hommalta, joten aloitan helpommasta :wink:
Löyty haulla tämmönen mikä vaivaa omaakin satkua, mutta miten noihin kolinoihin liittyy vika joka on ilmennyt nyt myöhemmin eli ohjaus on alkanut narisemaan
Alapallo. 100% varma juttu. Laita öljyä suojakumin sisään niin narina lakkaa ja vika tulee paikallistettua.
Mercedes-Benz S124 E300TD -94
EX:SAAB 9000 CS 2.3-16 Aut. M95 - Paras auto tähän mennessä. Myyty eteenpäin pitkin hampain
EX: SAAB 9000 CS 2.3 16v M92 - Mahtavaa
EX: SAAB 900i 8v Kat M90 - Ei ruovi kuin jäällä, mutta ei ole tarkoituskaan
mart96
"Viggen"
Viestit: 528
Liittynyt: To Elo 05, 2004 11:39

Viesti Kirjoittaja mart96 »

Mertmi kirjoitti:Ne raidetangot sisäpäineen on hankalampi homma, mutta ei mahdoton... Lyttyyn meistattu osa kannattaa ajaa kulmahiomakoneella pois.
no ei siinä kyllä mitään rälläkkää tarvinut-kun avaimella kiersin, niin aukesi ihan itsestään-sen verran pehmeä peltiä oli. Ja tanko oli tiedysti auton alta otettu poies ja pöydän päällä. Samalla kannatta vaihtaa ne suojakumit
rille
Matalapaineturbo
Viestit: 176
Liittynyt: To Heinä 07, 2005 15:36
Paikkakunta: Riihimäki

Viesti Kirjoittaja rille »

rille kirjoitti:
OG900 kirjoitti:
Parhaiten kolahtaa kun toinen eturengas menee pikku kuopasta ja toinen ei.
Juu sopii oireisiin täydellisesti. En vain osannut tuota itse kertoa.
Lähteekö tuo pusla ihan "vetämällä" irti?

Kokeillaan ensin noita ja sitten jos ei tehoa niin on pakko vaihtaa nuo raidetangon päät, kuten mertmi neuvoi. Kuulostaa isommalta hommalta, joten aloitan helpommasta :wink:
Löyty haulla tämmönen mikä vaivaa omaakin satkua, mutta miten noihin kolinoihin liittyy vika joka on ilmennyt nyt myöhemmin eli ohjaus on alkanut narisemaan
Vieläkin tästä...

Eli siis toi nyt satavarma että noi kallistuksenvakaajien puslat vaihdan, mutta sitte alku kestä oli toi ohjauksen narina. Se loppui ittekseen, mutta siitä jäi sellanen tasanen narina mutta ei ohjattaessa vaan aina kun on vähänkään epätasasta niin oikeelta edestä kuuluu narinaa.

Ihan kun koko runko jotenkin narisis tai jotenkin niin.

Pitäsköhän sinne vaan suosiolla suoraan tehä täys remontti?
Vastaa Viestiin