C:stä turbo?
C:stä turbo?
Miten tehdä 900c-mallista turbo. Paljon tulee maksamaan/kannattaako? C-malli on vähän liian laiska.
Talladega
Vaihdat moottorin tarvikkeineen, lisäät myös ruiskun kaikkineen, vaihdat tankin (tarvitset ruiskun/turbon tankin), lisäät bensalle paluulinjan, asennat kaasuiskarit ellei sellaisia jo ole, ja kovaa ajoa.
Siis suurinpiirtein noin...
Siis suurinpiirtein noin...
Saabit
- Puretaan: 9-3SC-06
- 9-3SC 1.8t Aut. -07 NoPower
- 9-3Cab Aero Aut. -05 - BioPower
- 9-3Cab Aero Aut. -04 - BioPower
- 9-3SS Aero Man. -03 - BioPower
- 9-3SS Aero Man. -03 - AjoOpetusVäline
-dimebak-
Opel Insignia Sports Tourer 2022, käyttökinneri
Saab 9-5 Aero Wagon 2004, harrastekinneri
Entiset: Saab 99GL 2D 1980, Saab 900T16 5D 1992, Opel Vectra Caravan 2001
Opel Insignia Sports Tourer 2022, käyttökinneri
Saab 9-5 Aero Wagon 2004, harrastekinneri
Entiset: Saab 99GL 2D 1980, Saab 900T16 5D 1992, Opel Vectra Caravan 2001
-
lintta go go
- "Hirsch"
- Viestit: 722
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 17:49
- Paikkakunta: Muurola
Kyllähän se toimis volvon AT:n strömpälläkin, paluulinja on kaiketi olemassa jo. Ainoa seikka mikä panee vastaan on puristus suhde, mutta jos senkin saa alle 9 niin mikä ettei.Nappe kirjoitti:Vaihdat moottorin tarvikkeineen, lisäät myös ruiskun kaikkineen, vaihdat tankin (tarvitset ruiskun/turbon tankin), lisäät bensalle paluulinjan, asennat kaasuiskarit ellei sellaisia jo ole, ja kovaa ajoa.
Siis suurinpiirtein noin...
Turbokoneen rakentaminen ei mitään maailman halvinta hommaa ole, vaikkakin sillä saa ne isot hevoset liikkeelle halvemmalla kuin perinteisen virittämisen keinoilla, mulla ei saabin turboista ole kokemuksia, mutta volvosta on, nimittäin tallissa majailee täysin restauroitu B21ET (jossa on se 155 pollea vakiona
Helpoimmalla tietenkin pääsee jos panee siihen valmiin paketin (turbon kone ruiskuineen) K-jet on maailman helpoimpia jälkiasennettavia ensiasennus ruiskuja.
-
Pekka Valtanen
- "Hirsch"
- Viestit: 789
- Liittynyt: Su Touko 11, 2003 22:01
- Paikkakunta: Kempele
[quote="Nappe"]
[lisäät bensalle paluulinjan, quote]
Kaasarisatkussa on paluulinja jo valmiina.
Ja tämän taisitkin jo tietää: http://www.saabismionsairaus.net/tietop ... distus.gif
[lisäät bensalle paluulinjan, quote]
Kaasarisatkussa on paluulinja jo valmiina.
Ja tämän taisitkin jo tietää: http://www.saabismionsairaus.net/tietop ... distus.gif
#1488
900c Combi Coupe -88
9⁵ Aero Wagon -03
900c Combi Coupe -88
9⁵ Aero Wagon -03