Turboon nokka-akseli

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
ari_viitanen
"Hölösuu"
Viestit: 1531
Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
Paikkakunta: Lempäälä

Turboon nokka-akseli

Viesti Kirjoittaja ari_viitanen »

Niin kysyisinkin teiltä turboon vihkiytyneet,että kuinkas kireetä nokkaa
voi turbossa käyttää,jos ei päästöillä ole mitään merkitystä.Onko yli 300"
nokasta hyötyä? itsellä olis kutina että alle300"joku 280-290" olis hyvä
nostoa vain enempi ja owerlapilla merkitystä enempi kuin asteilla ja säätöpyörällä hienosäätö,kertokaahan viisaamat lisää.
Ari 1622
ari_viitanen
"Hölösuu"
Viestit: 1531
Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja ari_viitanen »

no eikö turbo miehillä ole tietoa? 8O 8O
Ari 1622
Need more speed
"Turbo"
Viestit: 242
Liittynyt: Ke Loka 22, 2003 17:26
Paikkakunta: Riihimäki

niin moni asia vaikuttaa

Viesti Kirjoittaja Need more speed »

Se tietty riippuu aikas paljon siitä mihin käyttöön tulee jos kadulle niin ei kannata sit mennä yli komeen
Mut kilpakäyttö on tietty ihan eri juttu.
Sit vaikuttaa polttoaine laitteet ja sytkä laitteet.
Lähinnä siihen kuinka sen koneen saa rokkaamaan nokan vaihdon jälkeen.
Ahdin autossa missä on sika kiree nokka..........nokka haluu sytkää aikaselle ..........mäntää harmittaa heti kun tulee ahtoja ja nakuttaa.jne jne

t JAri
Kaikki alle 2 bar ahtavat ovat vapareita!
Saabit 9-5 2.3 tbo, 9-5 3.0 tiD, 9000 aero ,900 2,3 ja jokunen muu riiska
Nyt joutunee ajeleen....vaparilla auts.Teck 2 ja Isat löytyvät myös Riihimäeltä...
Vastaa Viestiin