Siis vm.90 ässässä,tuntuu että välitykset loppuu n 230 kmh kohalla,sutiiko vielä vai hakkaako rajotin ??.
Kiinnostas harvenpi välitys,mutta mistäs sen puran ja mikä tässä on vakiona.
Tuntuu että tässä on tiuhempi kun vapari 16v vm.88. tai sit vaan tuntuu.
Muuttaako se lukaksen poksissa oleva lastu suurinta kierroslukua?.
mikä enska ?
mikä enska ?
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
Kiihtyy vielä 215 kmh,mutta nää pikkutiet on sen verran ahtaita että ei oikein kerkii seuraa tota kiekka mittaria kun pitää vielä ajaakin,mutta 230kmh se nyt kumminkin näyttää jos vinguttaa vitosella loppuun mutta en tosiaan tiijä kierroksista.No punasella on mutta ??.
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
No kun tuntuu ettei tuu rajotinta vastaan ollenkaan ?? oma auto ei kai sit vaan uskalla seistä kaasulla.
Kuuventonnin kohalla on vielä ahtoja n 0,8 ja 1,0 paraillaan.No kulkee kyllä näilläkin mutta jos isontaa cooleria ja ahtoja , vähän ennakkoa lisää niin luulis jo vanhalle riittävän??,
Auttaakos se ryssämutkan poistaminen ja 3" alku mitään,nyt mulla on vakio putki ilman kattia.
Kuuventonnin kohalla on vielä ahtoja n 0,8 ja 1,0 paraillaan.No kulkee kyllä näilläkin mutta jos isontaa cooleria ja ahtoja , vähän ennakkoa lisää niin luulis jo vanhalle riittävän??,
Auttaakos se ryssämutkan poistaminen ja 3" alku mitään,nyt mulla on vakio putki ilman kattia.
Saab 9000 t:bo
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159
Yamaha 1300 XJR
YKÄ #2159