Hankkimallani saabilla on ajettu n. 370tkm ja kone käy ja pelittää kuin unelma. Lieviä käynnistyshäröjä on silloin tällöin esiintynyt, mutta olleet ohimeneviä. On tullut ajatus että jos vehkeeseen joskus alakertarempan joutuu tekemään niin siinä samallahan sitten tekisi jo kaikkea muutakin kivaa koneelle. Ja kun kiirettä ei ole niin osia voisi haalia pikkuhiljaa, ikäänkuin varastoon.
Eikös ysisatasissa ole lohkon poraus 100mm? Minkä verran tästä on turvallista porata ilman että tulee vielä jäähdytys/öljykanavia pahemmin tielle? Missä muissa autoissa/merkeissä on mahdollisesti käytetty samaa lohkoa?
-Jese
900i 16v Lohkon maksimiporaus?
-
- "Saabisti"
- Viestit: 351
- Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:53
- Paikkakunta: Vöyri
- Viesti:
Tonnarin vanhemmissa sama lohko. Meikällä on ollut sellainen käsitys, ettei tuo lohko kulu porauskuntoon kovinkaan helposti (yli 350tkm ajetuissa vielä hoonausjäljet nähtävillä). Olen ymmärtänyt niin, ettei ylikokomäntiä saa helposti. Helpoiten siis pääset hyvään lopputulokseen ostamalla vähemmän ajetun lohkon, johon laitetaan vakiokokoiset männät. Ylikokomäntien hinta on käsittääkseni melko tähtitieteellinen ja maksaahan se porauskin.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01