Eli 90 sai lähteä... Mutta tilalle tuli 400k ajettu automaatti 900i.
Kaikenkaikkiaan siistin oloinen semmoinen. 87 rekisteröity heinäkuussa mutta vuosimalli on 88. Eli vanhoista nopan vanteista ei ole iloa... Samaten vanhan satkun etujarrulevyt jää käyttämättä.
Vielä vinkuu hihnat ja tehostajan hihna lähti irti???? Mutta eiköhän tuosta käyttöautoksi ole. Uudet hihnat haetaan huomenna ja asennetaan samantien.
Auto vaihtunut (taas)
Auto vaihtunut (taas)
Juha 1811
Ford Galaxy 2.2TDCI Perheenkuljetin
Nissan Leaf -18
Ford Galaxy 2.2TDCI Perheenkuljetin
Nissan Leaf -18

Juha 1811
Ford Galaxy 2.2TDCI Perheenkuljetin
Nissan Leaf -18
Ford Galaxy 2.2TDCI Perheenkuljetin
Nissan Leaf -18
asiasta mitään ymmärtämättä, onko satkun automaatti erilainen kuin ysiysin? minulle sanottiin merkkihuollossa, ettei ysiysin automaattilaatikkoon voi mitään suodatinta vaihtaa, sieltä enintään puhdistetaan se olemassaoleva.Tri-Lo kirjoitti:Uudet ATF:t suodattimineen
edit: minun siis annettiin ymmärtää että siellä on joku metallisihti jota ei ole tarkoitettu uusittavaksi (saako niitä edes mistään?). puhdistamiseenkin suhtauduttiin vähättelevästi. olen kyllä ollut korvat höröllä aiheen suhteen näissä nettimedioissakin, mutta en ole saanut selkeätä kuvaa miten se asianlaita oikein on.
Viimeksi muokannut lucaf, Ma Loka 23, 2006 15:21. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Luca F #1724, ex-Saabisti vuosilta 2003-2013 (Saab 99 -71,75,76,77,77,78,78,79,80,84,84,84,84, Saab 900 -83,83,84,86,90,91)