Laturinvalo syttyi, mikä satkussa meni?
Laturinvalo syttyi, mikä satkussa meni?
Laturinvalo syttyi tuossa perjantaina ja sitä ennen jo pidempään joutunu käyttämään hieman kierroksia että startin jälkeen suostui valo sammumaan. Perjantaiaamuna piti käyttää jo reilusti enemmän jengoja jotta sammui. Hiton paskaan saumaan piti laueta kun muuttoa pitäis tehdä.
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Eiköhän laturista ole hiilet loppu.
Varaosia löytynee kaikista varaosaliikkeistä, nimellä hiilisilta tai jännitteensäätäjä.
Motonet:
JÄNNITTEENSÄÄTÄJÄ SAAB 900 79--93
900 81--93 jos Bosch (H-moott). . . . . . . . . . . . . . . 11-3018 12.00
900 81--93 aito Bosch lämpökompensoitu. . . . . . . . . . . 11-3218 24.90
- Nappe
Varaosia löytynee kaikista varaosaliikkeistä, nimellä hiilisilta tai jännitteensäätäjä.
Motonet:
JÄNNITTEENSÄÄTÄJÄ SAAB 900 79--93
900 81--93 jos Bosch (H-moott). . . . . . . . . . . . . . . 11-3018 12.00
900 81--93 aito Bosch lämpökompensoitu. . . . . . . . . . . 11-3218 24.90
- Nappe
Viimeksi muokannut Nappe, Ma Marras 20, 2006 08:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Saabit
- Puretaan: 9-3SC-06 & 9-3SC-08
- 9-3SC 1.8t Aut. -08 - Omatune BioPower
- 9-3Cab Aero Aut. -05 - Omatune BioPower
- 9-3Cab Aero Aut. -04 - Omatune BioPower
- 9-3SS Aero Man. -03 - Omatune BioPower
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Vastaavilla oireilla loppui yhdestä satkusta laturin liukurenkaat (ajettu oli jotain 400000km). Liukurenkaat on vaihdettavissa, mutta mieluummin laittaisin ehjän käytetyn laturin.
Hiiletkin saataa tosiaan olla loppu tai lataussäädin muuten vaan porsinut. Vikakohteita voi olla myös huono maakontakti (musta piuha laturin rungosta lohkon kylkeen).
Hiiletkin saataa tosiaan olla loppu tai lataussäädin muuten vaan porsinut. Vikakohteita voi olla myös huono maakontakti (musta piuha laturin rungosta lohkon kylkeen).
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Re: Laturinvalo syttyi, mikä satkussa meni?
Mun satkusta ongelma poistui jännitteensäätimen vaihtamisella. Onnistui ihan amatööriltä talvisella parkkipaikalla parissakymmenessä minuutissa.
Osan hankin Motonetistä, jotain parikymppiä tais olla.
Osan hankin Motonetistä, jotain parikymppiä tais olla.
OG900i -88
VW 1300 -70
VW 1300 -70
Kiitos tiedoista. Taidan kuitenkin viedä asiantuntijalle kun en omaa työkaluja eikä kokemustakaan ole... Ei ehtis nyt opetellakaan kun muuttoa tarttis tehdä. Tiedänpähän hintaluokkaa suurinpiirtein...
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Toiseen heräte, ja toiseen jotain. Kaasarikoneisessa toinen on tyhjänä, muistaakseni siihen tuli plussa vaikka ei olisi ollut edes avaimia virtalukossa (tai sitten mun laturissa oli jotain vikaa).900turbo kirjoitti:Käytetään nyt tätä samaa... Eli Laturissahan on 2 apiko paikkaa, niin mitäköhän niihin mahtaa tulla? toiseen löyty vissiin heräte piuha tms...
Auto on huollossa ja ukko sanoi että laturi oli mossahtanut. Uus (perusrempattu) tulee tilalle. Rahaa palaa...
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Helkkari ei se vaan lataa... eli kun siellä on pelkkä + niin siihe ilmeisesti se jatkuva virta kuuluis? mutta kun siihe sitä laittaa niin kipunaa lyö... se +D <- tai mikä puolirengas onkaan niin on ilmeisesti heräte?? mutta mutta mihinkäs tuleekaan maadotus johto ja mistä pultin kannasta se lähtee.. ja mikäs se toinen musta maa johto on missä menee 2 johtoo... se on vissii kierroslukumittarille..?? eli miten ne johdotukset nyt sitte kuuluu mennä??