kierrosmittari ei toimi
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1531
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
- Paikkakunta: Lempäälä
kierrosmittari ei toimi
Lueskelin faq:n mutta ei löytynyt ja haullakin koitin tai sitten en osannut
hakea oikein, tuleekos kiekkamittarille pulssi laturilta vai jostain muualta
tai sitten laturi voi vedellä viimeisiään lataa kyllä vielä tuossa se kun ajelin välillä mittari pompotteli jossain max 2000 kohdalla ja sitten lakkasi
toimimasta.niin 900i -88
hakea oikein, tuleekos kiekkamittarille pulssi laturilta vai jostain muualta
tai sitten laturi voi vedellä viimeisiään lataa kyllä vielä tuossa se kun ajelin välillä mittari pompotteli jossain max 2000 kohdalla ja sitten lakkasi
toimimasta.niin 900i -88
Ari 1622
Maa-, virta- ja pulssijohto tulee. Pulssi tulee ainakin 99:ssä sulakerasian kautta (sieltä TSI-pistokkeesta) joka on yhteydessä puolaan.
Tuosta kiekkamittarin johdosta periaatteessahan voi kattoa jollain (valokynä, strobo jne...) pulssin. Jos tulee pulssi ja toiseen tasavirtaa niin sitten voi olla mittarikin rikki.
Tuosta kiekkamittarin johdosta periaatteessahan voi kattoa jollain (valokynä, strobo jne...) pulssin. Jos tulee pulssi ja toiseen tasavirtaa niin sitten voi olla mittarikin rikki.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1531
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
- Paikkakunta: Lempäälä
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1531
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
- Paikkakunta: Lempäälä
Jos oikein muistan niin samantapainen TSI-pistoke tai vast. löytyy myös satkustakin. En ole varma asiasta mutta näin muistelisin olevan.
-dimebak-
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
9-5 Aero Wagon 2004, käyttökinneri
Entiset: 99GL 2D 1980, 900T16 5D 1992 ja Opel Vectra Voyage 2001
-88:ssa ei ole enää pulssivahvistinrelettä. -87:ssa se vielä on. Pitää siis katsoa vuosimalli ihan ensimmäisenä vaikkapa siitä tarrasta hanttimiehen puolelta etuloksusta tai vaihtoehtoisesti runkonumerosta 10. merkistä.
Kieppimittari ei ota satkuissa puolalta suoraan ainakaan näissä 80-luvun puolivälin jälkeen tehdyissä, missä on kärjetön sytytys. Tämä on miun näkemys.
Kieppimittari ei ota satkuissa puolalta suoraan ainakaan näissä 80-luvun puolivälin jälkeen tehdyissä, missä on kärjetön sytytys. Tämä on miun näkemys.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1531
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
- Paikkakunta: Lempäälä
Itselläkin kierroskellon kanssa vikaa, ihan kuin näyttäisi jonkun osan kierroksista? Viisari nousee kun kaasupoljinta painaa, mutta suurimmillaankin vain jonnekin 2000 kierroksen kieppeille. Sytkäboksin vaihtoa kokeilin, mutta vaikutusta ei ollut havaittavissa. Voikos tuossa mittarissa itsessään olla häikkää? Vai mistäs vielä katselisi ennenkö rupeaa mittarin vaihtoa harkitsemaan?
900i '89 2006-08, 9-3 '01 2018-
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1531
- Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
- Paikkakunta: Lempäälä