![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Satkun sytkän säätöön helppiä!
Satkun sytkän säätöön helppiä!
Intouduin säätämään sytytystä alaväännön parantamiseksi... Mutta, mistä pirusta löytyy merkit joita pällätä strobolla? Oli hieman tyhmä olo kun sain lampun kiinni enkä löytänyt merkkejä mistään... ![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Höpö höpö! Ei siitä reiästä katsota sytytysennakkoa.nalleolut kirjoitti:ota siitä muovista luukku auki on siinä kytkimen päällä 2x3cm luukku sieltä näkee vauhtiksen..
Sytytysennakko katsotaan siinä kytkimen suojana olevasta muovikopasta. Kopassa on viiva ja vauhtipyörään on stanssattu asteikko, josta ennakko luetaan.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Olet valitettavasti väärässä. Ei millään pahalla.nalleolut kirjoitti:hmm ei mulla ainakaan vauhtis näy ellei ota sitä pikku luukkua pois....! vai olenko väärässä. en jaksa pimeeseen kyllä katsomaankaan lähteä!
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Kiitoksia vinkeistä, huomenna valosalla pitää tsekata uudestaan... Korvakuulosäätämistäkin on tullut harrastettua enemmän ja vähemmän... Tuo oli nyt niin että vähänkin myöhäisemmälle pisti niin hyytyy, ja vähän reilummin aikaisemmalle niin sitkeemmin vetää ylämäkiin. Pitää tosiaan lampun kans nyt kattella että missä mennään. ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Ja tosiaan sytkäpömpelinalipaineletkun keskellä OLI joku venttiili jonka nyppäsin poies kun ei nostanut kierroksia letkusta imemällä. Tainnu mennä jumiin tai tukkoon sekin. Tutkailu jatkuu...![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Ja tosiaan sytkäpömpelinalipaineletkun keskellä OLI joku venttiili jonka nyppäsin poies kun ei nostanut kierroksia letkusta imemällä. Tainnu mennä jumiin tai tukkoon sekin. Tutkailu jatkuu...
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Voisko joku laittaa kuvan kanssa sen paikan mistä ajoitus katsotaan... Taitaa olla päässä ja silmissä vikaa kun en paikallista.
Ihankuin bensankulutuskin olisi laskenut kun sytkää aikaistin. Ei tarvitse polkea enää niin paljoa, motarilla menee pintakaasulla.
![Embarassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24070
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
keskellä keulaa. kytkinkopan muovissa kolo josta vauhtiksen hampaat näkyy jopa illalla kahdeksan aikaan pimeessä ja siinä muovikopassa on viiva vänkärin puolen reunassa.... ja jos et muuten löydä niin ylävesiletkusta lähdet alaspäin koneen päässä,
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
B201 kaasari, ruisku ja Turbo APC: Virranjakajan alipainesäätimen letku irrotettuna 2000 r/min mitattuna 20 astetta eykk.dj_pirtu kirjoitti:Mikä on manuskaan merkattu ajoitus?
Alipainesäätimen letkun venttiili oli hidastinventtiili, saastelaite:
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=37004
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Kiitos paljon! Nyt oon jo paljon fiksumpi. Tänään jos ehtisi katsomaan sen ajoituksen.
Pirunmoinen tilaihme tuo auto, mahtui 32" 70kg sonyn laajakuvatölsy peräkonttiin just ja just. Tuntuu kuin olis saappi ruvennu keulimaan.![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Pirunmoinen tilaihme tuo auto, mahtui 32" 70kg sonyn laajakuvatölsy peräkonttiin just ja just. Tuntuu kuin olis saappi ruvennu keulimaan.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Nyt: korealainen...
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Ex-Bååssit: 9-5 Aero AT sedan -00 BioPower, 9000CSE 2.0t -95 RE85, 9-5 Aero AT sedan -01 BioPower, 9000CDE 2.0t -96 RE85, 9000CS 2.0t -97, 232.7kW / 430.2Nm, 900i8 -88 AT
Tuossa vielä kuvia vauhtipyörän asteikosta:
http://townsendimports.com/Web/engine_f ... ainpg2.htm
http://saabpics.com:3000/gallery2/v/Dou ... ewsIndex=1
http://townsendimports.com/Web/engine_f ... ainpg2.htm
http://saabpics.com:3000/gallery2/v/Dou ... ewsIndex=1
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00