tulipa taas uusi auto haettua...

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
JuHem
"Hölösuu"
Viestit: 1065
Liittynyt: La Tammi 22, 2005 17:36
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja JuHem »

Nyt vasta hoksasin tämän topicin.

Kuten AStech tuossa aikaisemmin jo kertoikin niin alunperin tuo on rakenneltu Uudessakaupungissa. Jotenkin tunnen sen virittelijän. Tarkempia speksejä en tosin tiedä. Sen kuitenkin tiedän, että alunperin siinä oli 16 tappinen kone ja se selittänee akun sijoituksen konttiin.

Melkoinen kiertopalkinto tuntuu olevan. Monesti näkyy jossain päin olevan myytävänä :roll:
900 T16 -92 (KR)
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10502
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Miun 99:n konetta vaivasi vähän kummalliset nakuttelut jne, ja lopulleen syyksi paljastui liian pienet venttiilivälykset. Venavälysten säädön lisäksi uusi jakoketju antoi vielä yhden lisäannoksen puhtia. Kone on melkein puolmiljoonaa ajettu T8 apc, joten ei se mikään uusi enää ole... Öljyäkin syö jotain litran/3000km , mutta jostain syystä Nesteen synteettinen ei maistu koneen mielestä yhtä hyvältä, kuin Mobilin tekemä vastaavilla spekseillä oleva synteettinen.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

no tuo on kyllä kaikkein hiljaisin venttiilikoneiston ääniltä mitä minulla on noita 8 tappisia ollut... päästö testissä ainakin pakovenojen kunto selviä....

runsaat 2v se oli ainakin ollut tuolla äijällä jolta sen ostin, oli sen laatikko vikaisena hommannut...
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Vastaa Viestiin