Kuten AStech tuossa aikaisemmin jo kertoikin niin alunperin tuo on rakenneltu Uudessakaupungissa. Jotenkin tunnen sen virittelijän. Tarkempia speksejä en tosin tiedä. Sen kuitenkin tiedän, että alunperin siinä oli 16 tappinen kone ja se selittänee akun sijoituksen konttiin.
Melkoinen kiertopalkinto tuntuu olevan. Monesti näkyy jossain päin olevan myytävänä
Miun 99:n konetta vaivasi vähän kummalliset nakuttelut jne, ja lopulleen syyksi paljastui liian pienet venttiilivälykset. Venavälysten säädön lisäksi uusi jakoketju antoi vielä yhden lisäannoksen puhtia. Kone on melkein puolmiljoonaa ajettu T8 apc, joten ei se mikään uusi enää ole... Öljyäkin syö jotain litran/3000km , mutta jostain syystä Nesteen synteettinen ei maistu koneen mielestä yhtä hyvältä, kuin Mobilin tekemä vastaavilla spekseillä oleva synteettinen.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto) exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
no tuo on kyllä kaikkein hiljaisin venttiilikoneiston ääniltä mitä minulla on noita 8 tappisia ollut... päästö testissä ainakin pakovenojen kunto selviä....
runsaat 2v se oli ainakin ollut tuolla äijällä jolta sen ostin, oli sen laatikko vikaisena hommannut...