Kosteus matkustamossa

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
smuurine
Matalapaineturbo
Viestit: 193
Liittynyt: Ma Heinä 26, 2004 16:49
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja smuurine »

lucaf kirjoitti:jos autossa ei ole keskikonsolia, tuo etumaton irroitus on ainakin erittäin vaivatonta, ja samalla jos sen viitsii pestä (juuriharja ja joku pesuaine) tulee muuten aika siistin näköinen.
Tarkennetaan tuota pesuainepuolta. Ainoa oikea tökötti hommaan on pineline. Kastele matto ensin läpimäräksi vedellä. Kaada kumihanskoille raakaa pinelineä, levitä se hanskoille ja hiero tasaisesti maton pintaan. Kulahtaneella tiskiharjalla on hyvä harjata mattoa erityisesti likaisista paikoista. Lisää pinelineä, jos joku tahra on tiukassa. Huuhtele runsaalla vedellä, ja nyt se tärkein :!: huuhdeltu matto pestään samaan tyyliin vielä fairylla muuten siihen jää pinelinen haju. Tulee takuu puhdasta ja auto tuoksuu raikkaalle.
900 T16 Aero -84
#2673
tturku
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 5670
Liittynyt: To Heinä 21, 2005 16:21
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja tturku »

Mä pesin 2 eri 2d satkun lattia matot suoraan pesukoneessa. Melko puhdasta tuli.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
Vastaa Viestiin