Eihän se vauhtipyörän kevennys alakierrosvääntöä vähennä. Liikkeellelähtö ilman kaasua vain vaikeutuu joka usein toki kansan suussa mielletään "väännöksi".anaconda kirjoitti:no varmaan siksi ettei alavääntö häviäisi kokonaan..Suppari kirjoitti:Noh,kerroha sä sitte että mikä on ''liian'' kevytAksu900 kirjoitti:8kilonen on alunperin vauhtipyörä. Eli 6-7kilonen ei oo liian kevyt vielä.
 Jos taas painaa kaasun pohjaan kuten jokkiksessa luultavasti lähdössäkin tehdään, ei vääntömomentti ole sen pienempi sama kuinka kevyt pyörä koneessa on.
 Jos taas painaa kaasun pohjaan kuten jokkiksessa luultavasti lähdössäkin tehdään, ei vääntömomentti ole sen pienempi sama kuinka kevyt pyörä koneessa on. suppari: Kisakäytössä etenkin saabin laatikolla vauhtipyörä on liian kevyt siinä vaiheessa kun se räjähtää heikkouttaan kappaleiksi.


