Tere ållå!
Joo tässä olen ajatellut asentaa öljynlämpömittariakin mahdollisesti autoon. Alunperinhän anturi tulee öljynpoistotulpan tilalle.
Tässä on nyt kone auki muutenkin. Ajattelin että voisko anturin sijoittaa "parempaan" paikkaan?
Ettei talven viimat vaikuta ja että se ei vaan ota maahan kiinni ja valu öljyt pois.
Luullakseni esim. kannesta löytyis paikkoja kun tekee reiän ja kierteet.
Hulluja ideoita, mutta nehän sopiikin mulle. Tämä on lisäksi tälläinen erikois-/käyttöauto. Jota ei oikeen kannata sääästää alkuperäisenä koska kyseessä ei muutenkaan oo niin erikoinen malli taikka hyvin säilynyt yksilö.
Öljynlämpömittari
Öljynlämpömittari
SAAB
vdo:n mittareita löydät ainakin http://www.autoracing.fi
Re: Öljynlämpömittari
Voisihan reiän porata vaihdelaatikon kylkeen ja tehdä siihen ne kierteet. Anturi siis mittaisi samasta paikasta, mistä se tulpan tilalla oleva versiokin, mutta eipähän pohjakosketuksessa ole ensimmäisenä osumassa.kimmoisa kirjoitti:Tere ållå!
Joo tässä olen ajatellut asentaa öljynlämpömittariakin mahdollisesti autoon. Alunperinhän anturi tulee öljynpoistotulpan tilalle.
Tässä on nyt kone auki muutenkin. Ajattelin että voisko anturin sijoittaa "parempaan" paikkaan?
Ettei talven viimat vaikuta ja että se ei vaan ota maahan kiinni ja valu öljyt pois.
Luullakseni esim. kannesta löytyis paikkoja kun tekee reiän ja kierteet.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01