Perhanan pakkanen iski ja vasen takajarru jäässä.
Ei liene tuo vaijereiden vaihto iso homma? Keskikonsoli pois, takapenkki ylös ja takapenkinpuoleiset kynnyslistat irti, että saa mattoa nostettua? Vieläkö muuta? Rengas tietty irti, että pääsee helposti vaijeriin käsiksi.
Viimeksi sain jarrut vapautettua kopistelemalla sitä jarruvaijerin renkaanpuoleisessa kiinnityskohdassa olevaa vipua, mutta nyt saa riittää.
Kyseessä siis -88 satku, jarrut ottaa takapyöriin.
Käsijarruvaijereiden vaihto?
Käsijarruvaijereiden vaihto?
OG900i -88
VW 1300 -70
VW 1300 -70
uittamisessa iso duuni ja minä ainakaan en saanut niitä enää herkistymään vaikka uitin oikein tosissani.
Samalla vaivalla panee uudet, eivät paljoa maksa. vaihtaisin muuten molemmat samalla kertaa , jos ovat samassa kunnossa, saa ainakin säätöihinsä sitten molemmat ja toinen menee siinä sarjatyönä liki samalla.
Minä pistäisin pihdeillä tai laikalla ne vaijerit poikki, niin pääsee ajelemaan. Vaihtaa sitten kun alkaa kässärikäännöksiä kaipailemaan.
Samalla vaivalla panee uudet, eivät paljoa maksa. vaihtaisin muuten molemmat samalla kertaa , jos ovat samassa kunnossa, saa ainakin säätöihinsä sitten molemmat ja toinen menee siinä sarjatyönä liki samalla.
Minä pistäisin pihdeillä tai laikalla ne vaijerit poikki, niin pääsee ajelemaan. Vaihtaa sitten kun alkaa kässärikäännöksiä kaipailemaan.

900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
Tarkoitus on uittaa ne uudet, jos vaijeri lähtee helposti irti kuoresta. Fillarin jarruvaijereihin tuo aseöljy on ainakin toistaiseksi auttanut.stara kirjoitti:uittamisessa iso duuni ja minä ainakaan en saanut niitä enää herkistymään vaikka uitin oikein tosissani.
Jarru oli yön aikana hieman palautunut, pääsi liikkeelle. Vedin siitä renkaanpuoleisesta vaijerin päästä jarrun pois päältä, kun meinasin pyörähtää ympäri tuossa lähimutkassa kolmenkympin vauhdissa liukkaalla tiellä..
OG900i -88
VW 1300 -70
VW 1300 -70
Mulla on jo useampana talvena jämähtäny aina tuo kuskin puolen vaijeri jäähän.. olen vaan aina ottanut sen mekaanisesti pyörän takaa pois päältä..
Nyt sain tänään vihdoinkin uudet vaijerit paikalleen ja ujutin öljyt niistä uusista vaijereista läpi joten nyt pitäs pelittää.
Nyt sain tänään vihdoinkin uudet vaijerit paikalleen ja ujutin öljyt niistä uusista vaijereista läpi joten nyt pitäs pelittää.
-Jouni Lappalainen- #2795-
Boxer KA -97, 900i/T8 4d -88, Audi 100 2.2Tic Quattro
Boxer KA -97, 900i/T8 4d -88, Audi 100 2.2Tic Quattro