EPC;n mukaan 16v koneessa olis eri termari kuin 8v.iivarissa, mitä eroa?
Oulussa aineella myyjä sanoi että sama...ja antoi samat molempiin.
Mitä virkaa on kolmella 3 mm reijällä siinä laipassa mikä sulkee koneen sisäisen kierron termostaatin auetessa ja onko ollut aina "alkuperäisissä".
Samalla kun nostin koneen pois kampiakselinstefan vaihtoo varten niin uusin myös öljypumpun o-renkaan. Alkuperäinen näytti olevan NBR ja ostin tilalle VITONisen eli lämmönkestävän 141x3 kokoisen ja toivon että ei kovetu 7 vuodessa kivikovaksi niinkuin NBR näyttää menevän.
No. pääsyy koneen nostoon oli tehostetun hammastangon rattiakselin stefan vaihto ku alkoi yhtäkkiä vuotaa. No kaksi 8 tunnin iltaa niin tuli kaikki tehtyä...ja lokilämppärin o-rengas piti vielä samalla uusia ku rupes vuotaan viimemetreillä. Uhkasin jo hajottamolla autoa jos vielä jotain ilmaantuu...
