99 imuilmaventtiili vaihdettu, ei ota kierroksia:max 2500rpm

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
MarkoL

99 imuilmaventtiili vaihdettu, ei ota kierroksia:max 2500rpm

Viesti Kirjoittaja MarkoL »

-------------------------
Viimeksi muokannut MarkoL, To Huhti 21, 2005 15:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ari_viitanen
"Hölösuu"
Viestit: 1531
Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja ari_viitanen »

Onkos kaasuttimessa luistimen vaimennusöljyä?
Ari 1622
MarkoL

Viesti Kirjoittaja MarkoL »

-------------------------
Viimeksi muokannut MarkoL, To Huhti 21, 2005 15:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
ari_viitanen
"Hölösuu"
Viestit: 1531
Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja ari_viitanen »

Luisti juuttunut yläasentoon?
kalvorikki? kaasuttimen kannen alla.
imuvuoto imusarjasta joku letku irti,jarrutehostimen imuletku
tuossa nyt vielä jotain. onkos siinä kärjetön jakaja.?
Ari 1622
jarin
"Kaasari"
Viestit: 45
Liittynyt: Ti Kesä 17, 2003 09:25
Paikkakunta: lahti

Viesti Kirjoittaja jarin »

Onhan jakajan kansi varmasti kuivattu huolelisesti jos kerran sinne konehuoneeseen on suhattu vettä :roll:
MarkoL

Viesti Kirjoittaja MarkoL »

-------------------------
Viimeksi muokannut MarkoL, To Huhti 21, 2005 15:35. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
MarkoL

Lisää havaintoja ja toimenpiteitä

Viesti Kirjoittaja MarkoL »

-------------------------
Viimeksi muokannut MarkoL, To Huhti 21, 2005 15:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3725
Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

Ihan hatusta heitän tälläistä.

Itellä oli 9000:ssa ongelmia moottori pesun jälkeen, auto ei kylläkään lähtenuy edes käymään :oops: , mutta anyway!

Itellä kiukutteli se hall-anturi mikä on siellä virranjakajan sisällä.
En oe varma onko 99 sellaista, mutta ehdotus tämäkin :?

alipaine säädinkin voi kiukutella
Saab 9-3 TTID Vector 2008
MarkoL

Viesti Kirjoittaja MarkoL »

-------------------------
Viimeksi muokannut MarkoL, To Huhti 21, 2005 15:36. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Frostgrey
"Hölösuu"
Viestit: 3725
Liittynyt: Ma Touko 26, 2003 22:05
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Frostgrey »

Se alipaine säädin on siinä virranjakajan vieressä, pienen nyrkin kokoinen.

Se hall-anturi on siinä pyöriän takana/alla.

Tuolta löytyy noita osia

http://www.motonet.fi
Saab 9-3 TTID Vector 2008
MarkoL

Viesti Kirjoittaja MarkoL »

-------------------------
Viimeksi muokannut MarkoL, To Huhti 21, 2005 15:37. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Se kaasarin kalvo olisi kyllä eka, minkä minä tarkistaisin...
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
MarkoL

Viesti Kirjoittaja MarkoL »

Ok. Kiitokset nyt vaan taas avustanne. Jos menen nyt autolle ja avaan sen kaasarin neljä ruuvia? Näkyykö kalvo siinä sitten heti? Voiko kaasarista tulla jotain silmille...?

-ML-
ari_viitanen
"Hölösuu"
Viestit: 1531
Liittynyt: La Elo 30, 2003 21:56
Paikkakunta: Lempäälä

Viesti Kirjoittaja ari_viitanen »

Avaa ne 4 ruuvia kohtuulisen varovasti muistaakseni siellä on jousi
joka nostaa kantta ylöspäin ei mikään kauhean voimakas jousi,
kalvo on heti kannen alla eikä sieltä tule bentsiiniä,luistin näät kun
otat sen putsarilta tulevan haitari putken irti ja kokeilet sormellä
missä asennossa luisti on saattaapi sinne nähdäkkin. ja jos sulla
on kärjetön sytty olisko käynyt että on pesty sytty yksiköstä
ne ne lämpö rasvat pois, se osa joka on lämppärin vieressä
repsikan puolella. sinne ei käy sitten mikään vaseliini.
Ari 1622
Myrkky
luonnevammamouho
Viestit: 3113
Liittynyt: Su Elo 31, 2003 10:29
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Myrkky »

Silmille ei tule mitään kun kannattelet kantta irrottaessasi.. siellä on vaan sen männän pitkä löysä jousi joka hieman ponnistaa.
90i -85(VA), 900S -90(KA), 9000i -87(VA), 9000turbo -86(??), Lada 1300S -80(PR)
Vastaa Viestiin