OG900 kirjoitti:
Seuraava kysymys sitten onkin, että pitääkö imusarja ottaa pois jotta saa startin vaihdettua?
Entä saako solenoidin irti jos startti on vielä autossa kiinni? (kaksi ruuvinkantaa on kyllä näkyvissä solenoidin päässä).
jos autossa on vielä EGR niin aika pujottelua on mutta onnistuu ihan hyvin.
konepelti tietysti pois, ne kannatinraudan ruuvit otin pitkällä jatkovarrella sieltä vesipumpun päästä. EGR takimmaiselle pultille laikkasin pitkän hylsyn just sopivan mittaiseksi, oli se niin kivassa paikassa, vaikka noita "kätilönkäsihommiikin " on sentään aika julmetusti tullu treenattuu
Tosta solenoidista en oikeen tiiä, mutta yleensä niiden senkkikantaruuvit on niin vietävästi kiinni, liimaa vissiin?, jotta pulttikoneellakin on tekemistä avaamisessa. huonossa asennossa mahikset on pienet.
Mä ostin koko vaihtostartin, niin ei tarvii koko starttii palastella