Täh?stara kirjoitti: toi on ihan totta, muutamalla satkulla saa 90- luvun vaparisatkuja, niissä on sitten taas noin 5 vuotta ajoaikaa ilman oleellisia peltitöitä
Meiän tallilla on monta jamppaa ketkä ostaa moiset pois heti jos löytyy..
Mulla ittellä on yksi parhaita koskaan näkemiäni koreja, ja siihen on JO tehty toinen vetarintunneli, kolme ovea neljästä, ja yksi kotelopaikka sekä takalokari odottaa korjaamista. Ja auto on mallia -91. Oikeasti hyvät korit alkavat olla jo niin harvinaisia että niistä saa sitten jo maksaa. Jos joku väittää jotain satkua ruosteettomaksi, otan kolme tallijamppaa mukaan, väitän että johan alkaa ruostetta löytyä, muutakin kuin pinnasta... Tähän on toki poikkeuksia, mm. tämä erään klubilaisen toiseksi viimeinen ikinä valmistettu avo jolla taitaa olla jopa 30tkm nykyään ajettu.
Vanhakoppaisilla satkuilla on nykyään ajettu jo niin paljon että korit vain yksinkertaisesti alkavat olla entisiä, tekniikat kyllä kestää.
-Ville