Saab 900 turbo. tietoo tarvitaan?

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Daword
"Aero"
Viestit: 345
Liittynyt: Pe Helmi 16, 2007 14:41
Paikkakunta: Kankaanpää

Viesti Kirjoittaja Daword »

Tri-Lo kirjoitti:Ei ainakaan talvisin mitään hyötyä tankata 98:a 95:n sijasta vakioon turboon.
kui sä sen turbon tähän vedät.. kyllä 98e on hyvä tankata vaikka ei olisi turboa jos nimenomaan auto 98e vaatii... miksi tyytyä vähempään?
Tri-Lo
"Hölösuu"
Viestit: 5117
Liittynyt: Pe Maalis 12, 2004 19:25
Paikkakunta: Mustasaari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tri-Lo »

Daword kirjoitti:
kui sä sen turbon tähän vedät.. kyllä 98e on hyvä tankata vaikka ei olisi turboa jos nimenomaan auto 98e vaatii... miksi tyytyä vähempään?
Totesin vaan että:
Tri-Lo kirjoitti:Ei ainakaan talvisin mitään hyötyä tankata 98:a 95:n sijasta vakioon turboon.
Jos kyseessä onkin sitten turbo ilman APC:tä, tai vapaasti hengittävä joka vaatii esim. 99oktaanista eikä sytytystä ole säädetty aikaisemmaksi mahdollistamaan esim. 95oktaanisen käyttöä, ei muuta tankatakaan.
Daword
"Aero"
Viestit: 345
Liittynyt: Pe Helmi 16, 2007 14:41
Paikkakunta: Kankaanpää

Viesti Kirjoittaja Daword »

Tri-Lo kirjoitti:
Daword kirjoitti:
kui sä sen turbon tähän vedät.. kyllä 98e on hyvä tankata vaikka ei olisi turboa jos nimenomaan auto 98e vaatii... miksi tyytyä vähempään?
Totesin vaan että:
Tri-Lo kirjoitti:Ei ainakaan talvisin mitään hyötyä tankata 98:a 95:n sijasta vakioon turboon.
Jos kyseessä onkin sitten turbo ilman APC:tä, tai vapaasti hengittävä joka vaatii esim. 99oktaanista eikä sytytystä ole säädetty aikaisemmaksi mahdollistamaan esim. 95oktaanisen käyttöä, ei muuta tankatakaan.

näinhän se kai on
Vastaa Viestiin