kui sä sen turbon tähän vedät.. kyllä 98e on hyvä tankata vaikka ei olisi turboa jos nimenomaan auto 98e vaatii... miksi tyytyä vähempään?Tri-Lo kirjoitti:Ei ainakaan talvisin mitään hyötyä tankata 98:a 95:n sijasta vakioon turboon.
Saab 900 turbo. tietoo tarvitaan?
Totesin vaan että:Daword kirjoitti:
kui sä sen turbon tähän vedät.. kyllä 98e on hyvä tankata vaikka ei olisi turboa jos nimenomaan auto 98e vaatii... miksi tyytyä vähempään?
Jos kyseessä onkin sitten turbo ilman APC:tä, tai vapaasti hengittävä joka vaatii esim. 99oktaanista eikä sytytystä ole säädetty aikaisemmaksi mahdollistamaan esim. 95oktaanisen käyttöä, ei muuta tankatakaan.Tri-Lo kirjoitti:Ei ainakaan talvisin mitään hyötyä tankata 98:a 95:n sijasta vakioon turboon.
Tri-Lo kirjoitti:Totesin vaan että:Daword kirjoitti:
kui sä sen turbon tähän vedät.. kyllä 98e on hyvä tankata vaikka ei olisi turboa jos nimenomaan auto 98e vaatii... miksi tyytyä vähempään?Jos kyseessä onkin sitten turbo ilman APC:tä, tai vapaasti hengittävä joka vaatii esim. 99oktaanista eikä sytytystä ole säädetty aikaisemmaksi mahdollistamaan esim. 95oktaanisen käyttöä, ei muuta tankatakaan.Tri-Lo kirjoitti:Ei ainakaan talvisin mitään hyötyä tankata 98:a 95:n sijasta vakioon turboon.
näinhän se kai on