Check Engine- koodien luku

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
900 I 16 Kat
"Hölösuu"
Viestit: 1423
Liittynyt: Su Joulu 07, 2003 13:35
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 900 I 16 Kat »

Juuri näin...
Anthuan
"Hirsch"
Viestit: 874
Liittynyt: Pe Joulu 15, 2006 23:08
Paikkakunta: Toisaalla

Viesti Kirjoittaja Anthuan »

Kyllä on nerokas laite tämä "koodin lukija" säästää pitkän pennin kun ei tarvitse luetuttaa liikkeessä. :D
9-5 Wagon -07 900 T16 -91
samiala
"Kaasari"
Viestit: 9
Liittynyt: Ma Syys 18, 2006 02:06
Paikkakunta: joensuu

koodien nollaus

Viesti Kirjoittaja samiala »

sain luettua koodit autodatan ohjeiden mukaan mutta nollaus ei toiminut, siellä sanottiin että katkaisijaa pidettäs päällä niin pitkään että välähtää kolmesti,mutta ei nollautunut. tietäiskö joku oikeen tavan
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24615
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

ota akun kenkä irti ,käyt sisällä kahvilla,syöt pullan,tuut pihalle,poltat tupakan ja laitat kengaän kii ja ajoa.
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
samiala
"Kaasari"
Viestit: 9
Liittynyt: Ma Syys 18, 2006 02:06
Paikkakunta: joensuu

Viesti Kirjoittaja samiala »

juu kiitoksia pikaisesta vastauksesta.
DyhWe
"Turbo"
Viestit: 296
Liittynyt: Ke Heinä 28, 2004 02:31
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja DyhWe »

Lainaampa tätä aihetta ku oma ongelma liittyy aiheeseen. Perjantaina auto rupesi v*******maan. Aamulla töihin mennessä nykäisi pari kertaa ja vilautti vikavaloa, mutta valo sammui heti. Iltapäivällä meni sitten sammumaan Lpr keskustassa parkkipaikalle. Uudelleen startatessa hörähti ja sammui heti. Vasta kun laittoi pidemmäksi aikaa virrat pois niin lähti käyntiin.

Tänään kun lui vikakoodit sieltä löyty, Throttlepot too high signal on low load, DRIVE-signal is missing ja Air mass meter, mutta eikö ton ilmamassa mittarin pitäisi polttaa valoa koko ajan ja mikäs toi drive-signal sit on?
900 S -90
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24615
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

drive signal missing tottakai ku auto ei liiku..eli se vika on 0
olisko virtaproblem? imm polttaa koko ajan ce valoa ku liitin ei ole paikalla....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
DyhWe
"Turbo"
Viestit: 296
Liittynyt: Ke Heinä 28, 2004 02:31
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja DyhWe »

tota drive signali mietin et pitäskö sen tulla jostain virtalukolta? et jos ois virtalukossa jotain kontakti häiriöö? :?
900 S -90
Anthuan
"Hirsch"
Viestit: 874
Liittynyt: Pe Joulu 15, 2006 23:08
Paikkakunta: Toisaalla

Viesti Kirjoittaja Anthuan »

Jos auto ei ollut käynnissä, niin elä välitä "drive signal missing"-koodista se on normaalia ja tuo IMM:u ei välttämättä hajoa laakista, eli ei polta valoa koko ajan ellei lankapoikki.
9-5 Wagon -07 900 T16 -91
Frostwind
"Hölösuu"
Viestit: 1105
Liittynyt: Ma Touko 30, 2005 11:14
Paikkakunta: Alavus

Viesti Kirjoittaja Frostwind »

Onko Lucas:lle omat ohjeensa vai toimiiko samoilla ohjeilla ku LH?
Saab 9-5 Vector 2.3t BioPower -04
Saab 9-3 Turbo Sport -99 RE85
Saab 900 turbo16 -91
#3158, T5 ja T7 ohjelmoinnit
Vastaa Viestiin