saab jätti tielle:täysin käsittämätöntä
saab jätti tielle:täysin käsittämätöntä
tullessani liikennevaloihin ja heittäessäni vapaalle auto sammui eikä suostunut starttaamaan enää joten ainoaksi vaihtoehdoksi jäi ajaa rullaamalla hätävilkut päällä punaisia päin alamäkeä hyväksi käyttäen auto sinne mihin olinkin menossa ja pääsin perille ja vika osoittautui siksi miksi luulinkin.
1:stä kertaa 26 vuotta saaabilla ajaneena jäin tielle sillä. (Kyrsi hieman)
(onko saabilla todellakin varaa menett'ää asiakkaita tällä tavalla?)
mittarissa siis 180tkm 85 malli saab ja onneksi olen viimeiset 10 vuotta pitänyt kaasarin kalvoa ja ohjainyksikköä peräkontissa jos joku sattuu jäämään tielle, mutta tulikin kotiinpäin veto.
oli siis todella helppoa vaan vaihtaa osa eikä sitten muuta kuin kotiinpäin.
olen kyllä kuullut että se ei koskaan hajoa ajossa vaan ei enää ähde käyntiin mutta nyt kuitenkin se tapahtui. ja osahan oli luonnollisesti bosch.
1:stä kertaa 26 vuotta saaabilla ajaneena jäin tielle sillä. (Kyrsi hieman)
(onko saabilla todellakin varaa menett'ää asiakkaita tällä tavalla?)
mittarissa siis 180tkm 85 malli saab ja onneksi olen viimeiset 10 vuotta pitänyt kaasarin kalvoa ja ohjainyksikköä peräkontissa jos joku sattuu jäämään tielle, mutta tulikin kotiinpäin veto.
oli siis todella helppoa vaan vaihtaa osa eikä sitten muuta kuin kotiinpäin.
olen kyllä kuullut että se ei koskaan hajoa ajossa vaan ei enää ähde käyntiin mutta nyt kuitenkin se tapahtui. ja osahan oli luonnollisesti bosch.
-
- "Saabisti"
- Viestit: 3983
- Liittynyt: Pe Syys 24, 2004 10:30
- Paikkakunta: Jämsä
- Viesti:
Re: saab jätti tielle:täysin käsittämätöntä
Paaliin tommoset.
Mulla jätti kerran ruiskusaba liikennevaloihin akun purkautumisen takia, saabismia takana vasta pari vuotta.
Mulla jätti kerran ruiskusaba liikennevaloihin akun purkautumisen takia, saabismia takana vasta pari vuotta.
OG900i -88
VW 1300 -70
VW 1300 -70
toi on ihan sytkään rommattu juttu, tarkoitus on edes kerran elämässä näyttää saabistille miltä maantie maistuu. Muutenhan ei ymmärrä muiden riisipussikuskien paineita, ne kun pari kertaa vuodessa tutustuvat apostolin kyytiin ilman varoitusta, säällä kuin säällä.
Nykysaabeissa ei oo enään tota feedbackiä, direktiivit kieltää muiden hädänalaisen tilan hyväksikäytön negatiivissävyisesti mainonnassa.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
Nykysaabeissa ei oo enään tota feedbackiä, direktiivit kieltää muiden hädänalaisen tilan hyväksikäytön negatiivissävyisesti mainonnassa.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
900 16V vm91 vapari ( se maanläheisin alleen merkkaaja )
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
9-3 SS 1.8t automaatti vm 04
9-3 2.0 t automaatti vm 00
Kyllä saabit tielle jättää kun niihin luottaa liikaa ja jättää ylimääräisiä osia pois,
Kaasari 99 ja k-jetronik tbo 900 hyytyivät lumipyryssä ohituksissa.
Kummasnkin kytkintä tuli rempattua kesällä eikä se ilmanputsarille pakosarjalta tuleva putki tuntunut sillon ollenkaan tarpeelliselta.
99:llä ohitin muutaman auton tehot hävis ja lopulta kone sammui. Kaasari suli alle tunnissa ja matka jatkui.
900:lla ajoin varmaan 70km vasenta kaistaa ainoana autona lumipyryssä, kone siitäkin sammui eikä käynnistynyt.
Hinautin pajalle ja vika hävisi siellä yllättäen melko nopeasti auton lämmettyä.
Nyt olen myymässä viimeisiä saab osiani pois (nuo Incat) saabeja ei ole ollut muutamaan vuoteen(olen siis ollut kuivilla).
Huomaan katselevani saabeja netistä ja lehdistä, liikenteessäkin huomaan niitä liikkuvan, suunnittelevani saabin ostoa OG turboa tietenkin.
Onko kerran saabisti aina saabisti, eikai tämä ole samanlaista kuin alkoholisteilla, mistä apua tähän ongelmaan, olenko yksin ongelmani kanssa?
Kaasari 99 ja k-jetronik tbo 900 hyytyivät lumipyryssä ohituksissa.
Kummasnkin kytkintä tuli rempattua kesällä eikä se ilmanputsarille pakosarjalta tuleva putki tuntunut sillon ollenkaan tarpeelliselta.
99:llä ohitin muutaman auton tehot hävis ja lopulta kone sammui. Kaasari suli alle tunnissa ja matka jatkui.
900:lla ajoin varmaan 70km vasenta kaistaa ainoana autona lumipyryssä, kone siitäkin sammui eikä käynnistynyt.
Hinautin pajalle ja vika hävisi siellä yllättäen melko nopeasti auton lämmettyä.
Nyt olen myymässä viimeisiä saab osiani pois (nuo Incat) saabeja ei ole ollut muutamaan vuoteen(olen siis ollut kuivilla).
Huomaan katselevani saabeja netistä ja lehdistä, liikenteessäkin huomaan niitä liikkuvan, suunnittelevani saabin ostoa OG turboa tietenkin.
Onko kerran saabisti aina saabisti, eikai tämä ole samanlaista kuin alkoholisteilla, mistä apua tähän ongelmaan, olenko yksin ongelmani kanssa?
et ole yksin
vaan asia johtuu siitä että kun ajaa jollakin toisella vehkeellä vähän aikaa niin sitä rupeaa katselmaan että jos kuitenkin se saabi olisi paree, ehkä viimeistään kun käyt huollossa sen uuden auton kanssa, rahalla jolla olisit helposti ostanut leimatun satasen ja ryypännyt sen toisen satasen, meni nyt auton huoltoon ja seuraava kerta taas sama juttu...
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8089
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Köyhälle kaikki on kallistahimmee kirjoitti:Yeps..onhan nämä "huollot" aika älyttömiä. Onneksi uutta autoa ei tarvitse ostaa. Vielä älyttömämpi on se uuden auton hinta.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ennen kommentistani johtuvaa herneiden nenään vetoa kannattaa tutustua signaturestani löytyvään omistuksessani olevaan autovalikoimaan
-Ville
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Ford Kuga Vignale 2.5 PHEV -20
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Itekkin jäänyt jopa 2 kertaa saapilla tielle, 900i molemmin kerroin. Toinen oli kyllä puhtaasti Laakkosen rosvojen syytä, oli ladanneet väärän vetonivelen autoon. Kesti se n. 50km. En kyllä ikänä olis itte vienyt autoa sinne, sattui vaan edellisen omistajan toimeksianto olla juuri kauppojen aikana päällä.
Toisen kerran luisti koko taka-akseli pois paikaltaan. Eipä menny mitään muuta rikki, joten hitsaamalla auto oli hetkessä ku uus![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Ja täytyy sanoa, ettei läheskään yhtä paljon v-tuta kuin se, että muinoin ensimmäisenä aamuna kun olin (onnellinen?) Toyotan omistaja, auto ei inahdakkaan kun oli jopa -15 pakkasta. Tai se, että pirun kiire duunissa, alla MB Vito. Entisen Koneen pääkonttorin edessä Munkassa oli katutuomaa, ja joku rautapalkki sojotti juuri senverran kadusta että repi renkaan. No, mersussahan ei vararenkaita, tunkkeja saatikka pulttiavainta tarvita, joten hinausauton lavalla rengaspajalle. Konpressori pumppu ja paikkausvaahto kyllä kuuluu kalustoon. Helmeä. Meni nyt vähän OT-vuodatukseks sorry...
Toisen kerran luisti koko taka-akseli pois paikaltaan. Eipä menny mitään muuta rikki, joten hitsaamalla auto oli hetkessä ku uus
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Ja täytyy sanoa, ettei läheskään yhtä paljon v-tuta kuin se, että muinoin ensimmäisenä aamuna kun olin (onnellinen?) Toyotan omistaja, auto ei inahdakkaan kun oli jopa -15 pakkasta. Tai se, että pirun kiire duunissa, alla MB Vito. Entisen Koneen pääkonttorin edessä Munkassa oli katutuomaa, ja joku rautapalkki sojotti juuri senverran kadusta että repi renkaan. No, mersussahan ei vararenkaita, tunkkeja saatikka pulttiavainta tarvita, joten hinausauton lavalla rengaspajalle. Konpressori pumppu ja paikkausvaahto kyllä kuuluu kalustoon. Helmeä. Meni nyt vähän OT-vuodatukseks sorry...
#1642, J-P Salo, sielun ja ruumiin hoitoassistentti.
Niiii, mutta kun se tyhjä hinta siinä uudessa autossa. Eikai kukaan kalliista ole puhunut.V.J.S kirjoitti:Köyhälle kaikki on kallistahimmee kirjoitti:Yeps..onhan nämä "huollot" aika älyttömiä. Onneksi uutta autoa ei tarvitse ostaa. Vielä älyttömämpi on se uuden auton hinta.![]()
![]()
Ennen kommentistani johtuvaa herneiden nenään vetoa kannattaa tutustua signaturestani löytyvään omistuksessani olevaan autovalikoimaan
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
VW transporter 2.5tdi vm.99
ettei vaan
olisi koiska iskenyt siiihen sun sähköpuoleen niinkuin minulla
-
- "Kaasari"
- Viestit: 36
- Liittynyt: To Loka 19, 2006 12:38
- Paikkakunta: Savonlinna
tielle jäi
Kyllä tuo minunkin 9satanen kerran tielle jätti.. Paska vehe.
Siihen saattoi tosin vaikuttaa 2 ruiskusta/imusarjasta irti ollutta alipaineletkua, ohjausboksista irti olleet 3 johtoa, täysin tukossa ollut ilmansuodatin ja se, että Check Engine oli palanut jo pari viikkoa![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Siihen saattoi tosin vaikuttaa 2 ruiskusta/imusarjasta irti ollutta alipaineletkua, ohjausboksista irti olleet 3 johtoa, täysin tukossa ollut ilmansuodatin ja se, että Check Engine oli palanut jo pari viikkoa
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
9000 2,0t CS A -96
ex - 900 2,1i 16 '92
ex - 900 2,1i 16 '92