Miten se lastumodaus käytännössä tapahtuu, kokemuksia + mikä on tehonlisäys? Saako koneen helposti särki virityksen jälkeen - ei olisi väliksi nimittäin? Entäs katastusmies/nainen?
Sami
900 S lucas 1 bar ohitus?
-
- "Kaasari"
- Viestit: 17
- Liittynyt: To Helmi 01, 2007 20:08
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 4093
- Liittynyt: Ma Heinä 14, 2003 15:26
- Paikkakunta: jkl, laukaa
-apparin jalkotilassa on verhoilun alla moottorinohjausloota.
-metallilista irti, torkseja 3 kpl, verhoilu sen verran auki, että boxi näkyy.
-johtoliitin irti.
-loota irti.
-loota auki
-siellä sisällä on "lastu"
-lastukampa irti varovasti, ettei sorkat vahingoitu, voi vaatia varovaista hallittua voimankäyttöä.
-uusi virityslastu oikein päin paikalle painaen.
-purkki takasin kiinni.
- verhoilut kiinni.
ylipaineventtiiliä pitää myös säätää, haulla lisää...
katastúksessa ei huomata mitään.
1.0 kestää, isommilla paineilla kansipahvi pettää.
ja jos soppaa ei riittävästi, niin mäntään reikä. jos isommat paineet, niin isommat suuttimet.
-metallilista irti, torkseja 3 kpl, verhoilu sen verran auki, että boxi näkyy.
-johtoliitin irti.
-loota irti.
-loota auki
-siellä sisällä on "lastu"
-lastukampa irti varovasti, ettei sorkat vahingoitu, voi vaatia varovaista hallittua voimankäyttöä.
-uusi virityslastu oikein päin paikalle painaen.
-purkki takasin kiinni.
- verhoilut kiinni.
ylipaineventtiiliä pitää myös säätää, haulla lisää...
katastúksessa ei huomata mitään.
1.0 kestää, isommilla paineilla kansipahvi pettää.
ja jos soppaa ei riittävästi, niin mäntään reikä. jos isommat paineet, niin isommat suuttimet.
-
- "Kaasari"
- Viestit: 17
- Liittynyt: To Helmi 01, 2007 20:08
siis näissä saabeissa ei se pelkkä lastu nosta juurikaan tehoa, se vaan antaa soppaa lisää.
eli pitää ahdot nostaa ja laittaa cooleri, edes sa vakio.
kuskin vasemman polven päällä tuo yp venttiili. ei muuta kuin johdot yhteen, muistaakseni tuota ässän ei saanut säädettyä edes bar asti...
eli pitää ahdot nostaa ja laittaa cooleri, edes sa vakio.
kuskin vasemman polven päällä tuo yp venttiili. ei muuta kuin johdot yhteen, muistaakseni tuota ässän ei saanut säädettyä edes bar asti...
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
Tai sitten nyppää imusarjalta kabiiniin venttiilille menevän letkun irti ja tulppaa reiän.mikkoimp kirjoitti: kuskin vasemman polven päällä tuo yp venttiili. ei muuta kuin johdot yhteen, muistaakseni tuota ässän ei saanut säädettyä edes bar asti...
900 T16 -92 (KR)
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
900 T16 -88 (KA)
Subaru Forester -00, Range Rover 3,9 EFI -90
#1938
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1437
- Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 15:42
- Paikkakunta: Suomen Miami
Ja kun kyseessä on S malli, niin ehdottomsti kannattaa jostain purkuautosta ottaa APC järjestelmä, Itse boksi, 3-Tie venttiili, naku anturi.
Kikottimia luulisi saavan purkuvessoista jo suht halvalla, ja mitä tulee kansiremppaan, niin maksaa itsensä takaisin heti kun olet laittanu sen kiinni
T16 APC antaa ahtaa normaalista ilman mitään kummempaa 0.75bar, pienellä modilla helposti ja turvallisesti enemmänkin.
APC ja bensalastu... avot!
APC:n ideana on estää konetta nakuttamasta, ja haliitsee ahtopainita järkevästi.
Q: Mikä on APC
A: [Käytä hakua]
Kikottimia luulisi saavan purkuvessoista jo suht halvalla, ja mitä tulee kansiremppaan, niin maksaa itsensä takaisin heti kun olet laittanu sen kiinni

T16 APC antaa ahtaa normaalista ilman mitään kummempaa 0.75bar, pienellä modilla helposti ja turvallisesti enemmänkin.
APC ja bensalastu... avot!
APC:n ideana on estää konetta nakuttamasta, ja haliitsee ahtopainita järkevästi.
Q: Mikä on APC
A: [Käytä hakua]
