900 turbon etsintä *Löytyi!*
900 turbo
löytys ajosta multa 900 8v pystylyhty..
kori tosin ei oo ihan ykkönen mut ooppeliin verrattuna uus..
leimattu on tammikuussa.. vika listassa oli vetarin kumi runkopalkki vetarin kohalta päästöt.. (kaikki laitettu)..
nyt joutas toisen alta pois... mukaan kaks kiertoo aluja15 ja pelti talviset alla soittele jos kiinnostaa puh:0405258399 mieluiten arkisin
kori tosin ei oo ihan ykkönen mut ooppeliin verrattuna uus..
leimattu on tammikuussa.. vika listassa oli vetarin kumi runkopalkki vetarin kohalta päästöt.. (kaikki laitettu)..
nyt joutas toisen alta pois... mukaan kaks kiertoo aluja15 ja pelti talviset alla soittele jos kiinnostaa puh:0405258399 mieluiten arkisin
"harrastukselle ei lasketa hintaa"
-
- "Kaasari"
- Viestit: 25
- Liittynyt: Ma Maalis 19, 2007 17:24
- Paikkakunta: Kinkomaa
Tuosta 900 Turbosta puheenollen. Itse löysin omasta mielestäni hyvän yksilön -88 vuosikertaa olevan kasitappisen turbon. Hinta oli 312 tkm jalkeen 2000€ ja nykyään se tuossa pihassa on. Ja totta kai toimii ko unelma Ainoa hiljattain tullut vika oli kun polttoainepumpun rele kyrvähti.
PS. nykypäivänä meitä harvoja valittuja lukuun ottamatta eivät osaa arvostaa sellaisia legendoja kuin Saab.
PS. nykypäivänä meitä harvoja valittuja lukuun ottamatta eivät osaa arvostaa sellaisia legendoja kuin Saab.
No niin, etsintä palkitaan. Onneksi olkoon!
Itsekin löysin täsmälleen sellaisen ysisatasen josta olen aina haaveillut. Ainoat ongelmat on että auto on Hampurissa, hinta on hieman pitkä ja pitäsi vielä päästä omasta kärrystä eroon. mobilen linkki
Itsekin löysin täsmälleen sellaisen ysisatasen josta olen aina haaveillut. Ainoat ongelmat on että auto on Hampurissa, hinta on hieman pitkä ja pitäsi vielä päästä omasta kärrystä eroon. mobilen linkki
GM 900 se 2.0t -97 RE85
Kiitoksia tuosta, nyt ei saa unta taas pariin päivään.Karjay kirjoitti:No niin, etsintä palkitaan. Onneksi olkoon!
Itsekin löysin täsmälleen sellaisen ysisatasen josta olen aina haaveillut. Ainoat ongelmat on että auto on Hampurissa, hinta on hieman pitkä ja pitäsi vielä päästä omasta kärrystä eroon. mobilen linkki
Aivan sairaan hieno.
9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C 4matic AMG
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Eipä ole tuo sinunkaan pahan näköinen, joten tuskin teettää ongelmia päästä siitä eroon. Hinta vaikuttaa aika rapelta, koska maksoin omastani n tonnin vähemmän reilu vuosi sitten ja ihan Suomen kamaralta. Tosin on siihen saanut kulumaankin... Aina voi tarjotaKarjay kirjoitti:No niin, etsintä palkitaan. Onneksi olkoon!
Itsekin löysin täsmälleen sellaisen ysisatasen josta olen aina haaveillut. Ainoat ongelmat on että auto on Hampurissa, hinta on hieman pitkä ja pitäsi vielä päästä omasta kärrystä eroon. mobilen linkki
EX 9-5 2.3t -98
Löytyi vihdoin ja viimein! Kylläpäs sitä kestikin tätä etsiskelyä... Mutta hiljaa hyvä tulee vai miten se meni.
Eli pihaan saapuu lähiaikoina ensimmäisen vuosikerran 1990 900S. Ensimmäinen omistaja ollut liike, jolla ollut esittely ässänä vuoden verran. Tämän jälkeen myyty perheeseen, jolla se on ollut näihin päiviin saakka. Matkaa autolla takana 138tkm. Huoltokirjan ja auton kunnon perusteella en epäile hetkeäkään ajomäärää. Kyllä tällä kelpaa ajella... ainakin seuraavat 10 vuotta.
Vikojakin toki löytyy check engine on palanut kuulemma viimeisien muutaman vuoden ajan ja vikaa ei ole löytynyt vaikka saabilla ollut testereissä kiinni useasti. Ainoa keino saabin huollon mukaan ruuvata lamppu irti.
Toinen vika, katalysaattori tuhannen tukossa ja varmaankin kierrätys kunnossa. Jotenkin tuntuu että liittyneeköhän nämä toisiinsa. Eli katalysaattorin rikkoutuminen ja check engine valo.
Eli pihaan saapuu lähiaikoina ensimmäisen vuosikerran 1990 900S. Ensimmäinen omistaja ollut liike, jolla ollut esittely ässänä vuoden verran. Tämän jälkeen myyty perheeseen, jolla se on ollut näihin päiviin saakka. Matkaa autolla takana 138tkm. Huoltokirjan ja auton kunnon perusteella en epäile hetkeäkään ajomäärää. Kyllä tällä kelpaa ajella... ainakin seuraavat 10 vuotta.
Vikojakin toki löytyy check engine on palanut kuulemma viimeisien muutaman vuoden ajan ja vikaa ei ole löytynyt vaikka saabilla ollut testereissä kiinni useasti. Ainoa keino saabin huollon mukaan ruuvata lamppu irti.
Toinen vika, katalysaattori tuhannen tukossa ja varmaankin kierrätys kunnossa. Jotenkin tuntuu että liittyneeköhän nämä toisiinsa. Eli katalysaattorin rikkoutuminen ja check engine valo.
#1890
Se on sitä kutkuttavimman laatuista jännitystä kun odottelee "uuden" saapikkaan ilmestymistä pihaan kevään myötä. Ainakin siis näistä housut jalassa harrastettavista hommeleista...
Justiinsa kävin itse varastossa inventoimassa tarvikehyllyt että pääsee välittömästi nyhertämään sitten kun se on mahdollista...
Justiinsa kävin itse varastossa inventoimassa tarvikehyllyt että pääsee välittömästi nyhertämään sitten kun se on mahdollista...
900i 16 At 2d -89, 9-3 2.0t SE At 5d -01