harva perä (3,67) + 5 enska...saba90 kirjoitti:On tuo noppa kyllä hienon näköinen mustana Mulla tuo noppa kiertää 100km/h vauhdissa sen 3000 kierroksen paikkeilla (tai ehkä vähän allekkin) nelivaihteisella laatikolla
poimikaas joku talteen
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Täähän on hyvä foorumi kun saa tietää perävälityksetkin No tietääkös kukaan paljon tuommoisen nopan pitäisi kulkea? Itse tullut ajettua viime talvena mittarin mukaan 170km/h Tiedä sitten pitääkö lukema paikkaansa....
Saab 9000 2.0t -97 Jubileum Stage X
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
Bmw E53 X5 2002
Saab 9000 2.0i -96
Saab 9000 2.0tA sport -98
165 satkulle ainakin luvataan, kai nopalle pari enemmän kun on hiukan kevyempi.saba90 kirjoitti:Täähän on hyvä foorumi kun saa tietää perävälityksetkin No tietääkös kukaan paljon tuommoisen nopan pitäisi kulkea? Itse tullut ajettua viime talvena mittarin mukaan 170km/h Tiedä sitten pitääkö lukema paikkaansa....
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo
045-6302071
jäsenyys hankittu
045-6302071
jäsenyys hankittu
Tilanne mustan ysinopan kanssa etenee. Termostaatin vaihdon jälkeen oli vuorossa alipainesäätimen vaihto uuteen (ja ennen kaikkea ehjään).
Tämä vaikutti auton kulkuun selvästi. Ennestäänkin todella pirteältä tuntunut auto kiihtyi ihan uskomattoman hienosti ja tyhjäkäyntikin kuulostaa sekä kylmällä että lämpimällä koneella ihan erilaiselta. Seuraavaksi tiedossa pientä ulkonäköfiksausta, toivottavasti pääsiäisenä on hyvät kelit
Tämä vaikutti auton kulkuun selvästi. Ennestäänkin todella pirteältä tuntunut auto kiihtyi ihan uskomattoman hienosti ja tyhjäkäyntikin kuulostaa sekä kylmällä että lämpimällä koneella ihan erilaiselta. Seuraavaksi tiedossa pientä ulkonäköfiksausta, toivottavasti pääsiäisenä on hyvät kelit
Peter Arosarka, Suomen Saab-Klubin jäsen #2200
Saab 99 LEA 2.0 2d -74
Saab 99 LEA 2.0 2d -74
Tänään asensin vähän poppivehkeitä autoon ja sen yhteydessä tuli toisen kerran vastaan ilmeisesti maadoitukseen (tai virtalukkoon?) liittyvä vika: Autosta ei katoa virrat vaikka ne katkaisee avaimesta. Samassa yhteydessä valot jäävät päälle. Viimeksi auto "sammui" kun irroittelin releitä ja sulakkeita oikean lokasuojan päällä olevasta. Nyt sama juttu ei auttanut. Olisiko vika virtalukossa? Virtalukon releen irrottaminenkaan ei siis ongelmaa poistanut. Tämä ei myöskään johdu omista poppiranetuksista, vaan vika on tullut vastaan kerran aikaisemminkin
Liittyyköhän tämä millään tavalla siihen lämpömittarin viuhumiseen?
EDIT: Isot pojat irkissä kertoi, että vika on todennäköisesti virtalukon pohjassa tai virtalukon releessä.
Liittyyköhän tämä millään tavalla siihen lämpömittarin viuhumiseen?
EDIT: Isot pojat irkissä kertoi, että vika on todennäköisesti virtalukon pohjassa tai virtalukon releessä.
Peter Arosarka, Suomen Saab-Klubin jäsen #2200
Saab 99 LEA 2.0 2d -74
Saab 99 LEA 2.0 2d -74