Lienee osat Motonetissä aika edullisia, miten lie vaihtotyön laita, osaako tunari tehdä vai pitääkö viedä suosiolla korjaamoon...?
Entä muuten, onko 90 hyvä käyttöauto ja yhtä toimintavarma kuin muut Saabit? Kertokaa kokemuksia...

Jousen sisällä on pohjaanlyöntikumit kyllä, mutta ei ne kyllä yleensä rikki ole9000 automaatilla kirjoitti:...olisi kuulemma vaihdon tarpeessa etupäässä (katsastusmiehen mielipide). Liekö kyseessä pohjaamiskumit vai onko siellä jotain muita kumeja ("jousen sisällä")?
Lienee osat Motonetissä aika edullisia, miten lie vaihtotyön laita, osaako tunari tehdä vai pitääkö viedä suosiolla korjaamoon...?
Entä muuten, onko 90 hyvä käyttöauto ja yhtä toimintavarma kuin muut Saabit? Kertokaa kokemuksia...Olisi yksi yksilö kiikarissa työmatka-ajoa varten...
Olen täysin samaa mieltä. Kun vasta olin purkamassa satkun etupäätä, niin en löytänyt jousenpuristimia mistään ja arvelin että ne ovat jääneet jollekin lainareisulle ja hain kaupasta uudet (sellaiset halpamallit). Kuitenkin kun sain uusilla puristimilla puristettua jousta niin paljon että puristimen jenga-osa alkoi vastata yläpäästä, niin eihän se meinannutkaan lähteä. Sitten kuitenkin löysin vanhatkin puristimet joiden avulla jousi sitten lähti.ASTech kirjoitti:Tuntuu, että jouset on 'puolimetriä' liian pitkät![]()
Totta ja jos autossa on edessä vakaaja, kannattaa se joko irroittaa tai nostaa koko keula ilmaan. Jotkin iskarimallit eivät myöskään aukea tarpeeksi, joten hommaa helpottaa lisää, kun irroittaa iskarit. Eli kannattaa kikkailla niin pitkään, että ylempi tukivarsi ei pääse enää alemmaksi.V.J.S kirjoitti:Hommaa helpottaa kummasti, kun tunkkaa tukivartta ylös ennen kuin alkaa puristimen kanssa häsläämään jousta kasaan