Öljyä yhdessä tulpassa... syytä huoleen?
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1173
- Liittynyt: La Kesä 04, 2005 08:24
- Paikkakunta: Hard Rock Citi Rollo
Öljyä yhdessä tulpassa... syytä huoleen?
Eli neljännen pytyn tulpan juuri ja kierteet suht puhtaassa moottoriöljyssä. Siis tiivisteen sisäpuolelta. Muiden pyttyjen tulpat kuivat & puhtaat. Ei ollut löysässä vaan tiukasti kiinni kuten muutkin. Missähän vika?
Hmm..vaikea sanoa..siis jos kyseessä ei ollut ylhäältäpäin tulleesta öljystä(DI-kasetin puolasta) niin kannentiiviste, mutta yleensä nuo kyllä menee enemmän "kerralla" eikä vuoda vain vähän... 

Viimeksi muokannut Tri-Lo, Su Elo 21, 2005 01:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei tuo tulpan kierteen öljyisyys ole mikään merkki mistään. Tulpan karstaisuus jos poikkeaa muiden samaa sarjaa olleiden karstaisuudesta radikaalisti, silloin olisin huolissani.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Nonii.. Meikäläisen -90 vuoden ässä seiso reilu kuukauden päivät tossa.
Kokeilin käyntiin eikä inahtanukkaan. Latasin akkua ja kokeilin uudestaan niin se sentään jo pyöritti muta ei käynnistyny.
Katoin tulpat sitte nii kaikki tulpat kierteistä öljyssä..
Kannen tiiviste on vaihettu 2tkm sitte eli mistäs tämmönen johtuu?
Kokeilin käyntiin eikä inahtanukkaan. Latasin akkua ja kokeilin uudestaan niin se sentään jo pyöritti muta ei käynnistyny.
Katoin tulpat sitte nii kaikki tulpat kierteistä öljyssä..
Kannen tiiviste on vaihettu 2tkm sitte eli mistäs tämmönen johtuu?