Missä on täyttötulppa? (vaihdelaatikko 1993 OG 900 16v)
Onkos siellä päädyn ja laatikon välissä joku tiiviste, mikä pitää hankkia etukäteen? Ei kai se kovin hyvin pidä, jos raottaa, laskee öljyt ja laittaa takaisin kiinni?
----- No more Saabs -----
ex 9-5 Wagon 2.0t SP Business A4 Sun Green, 2000
ex 900 Combi Coupe 2.1 16v M5 Carrara White, 1993
ex 900 Cabriolet 2.0t 16v A3 Monte Carlo Blue, 1992
ex 9-5 Wagon 2.0t SP Business A4 Sun Green, 2000
ex 900 Combi Coupe 2.1 16v M5 Carrara White, 1993
ex 900 Cabriolet 2.0t 16v A3 Monte Carlo Blue, 1992
Huikko kirjoitti:Onkos siellä päädyn ja laatikon välissä joku tiiviste, mikä pitää hankkia etukäteen? Ei kai se kovin hyvin pidä, jos raottaa, laskee öljyt ja laittaa takaisin kiinni?
tetammi kirjoitti:Ja tosiaan tuohon -92:seen oon vaihtanut öljyt takakantta raottamalla, tai no olen ottanut koko kannen irti että on saanu tiivisteen(moto <10e)vaihdettua mutta vasta sitten kun suurin osa öljyistä on valunut.
Ekalla kerralla otin kaikki pultit irti ja nyppäsin hieman jämähtäneen tiivisteen avulla kiinni pysyneen kannen irti -> vaatteet roskiin ja öljy haisi monta päivää.
Teemu paimiosta
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
#1266,
Teemun edelliset avot ja nykyiset ooppelit
Opel Corsa-e 2023
Opel Corsa S 1.4T 2019
Projektina 900S 1992
Kato...millään ei näe niin hyvin kuin silmällä. Kannattaisi pitää auki enemmän ja useammin.
Onkos se paperitiiviste? Olen jenkkiautojen perissä käyttänyt pelkkää tiivistemassaa tuollaisen paperitiivisteen tilalla.
Onkos se paperitiiviste? Olen jenkkiautojen perissä käyttänyt pelkkää tiivistemassaa tuollaisen paperitiivisteen tilalla.
----- No more Saabs -----
ex 9-5 Wagon 2.0t SP Business A4 Sun Green, 2000
ex 900 Combi Coupe 2.1 16v M5 Carrara White, 1993
ex 900 Cabriolet 2.0t 16v A3 Monte Carlo Blue, 1992
ex 9-5 Wagon 2.0t SP Business A4 Sun Green, 2000
ex 900 Combi Coupe 2.1 16v M5 Carrara White, 1993
ex 900 Cabriolet 2.0t 16v A3 Monte Carlo Blue, 1992