Moottorin tuenta

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
kimmoisa
"Hölösuu"
Viestit: 1091
Liittynyt: Ke Syys 15, 2004 11:15
Paikkakunta: Suomi-Finland

Moottorin tuenta

Viesti Kirjoittaja kimmoisa »

Joo nyt en sitten jaksanu käyttää hakua.

Eli tuttavalla on purussa 16-venttiilinen.

Ja ite siis oon vaihtamassa mootoria tohon kasiventtiiliseen.

Että sopiskos ne moottorin tukikumit tohon?

Tukiraudat kai pitää ottaa. Vai sopiiko ne sittenkään?
SAAB
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10502
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Saattaa ton etummaisen kiinnikkeen kanssa joutua tyytymään siihen vakioon... Enskakopan saattaa vaihdattaa siis vaihteistoon, jos otat vaihteistoineen siitä purkuautosta.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Henri S
"Hölösuu"
Viestit: 1118
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2005 01:15
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Henri S »

Ota kaikki tuet vaan siitä 16-venasesta. Etutuet on samat mutta sivutyynyt on 16v:ssä hydrauliset. Lisäksi tukiraudat ovat aivan erilaiset sivuilla.
Just nyt: 9-5 Wagon, NG900, OG900x2. Aiemmin muutama OG900, 99, varaosiksi purettu noppa ja HB Viva
mikkoimp
"Hölösuu"
Viestit: 3744
Liittynyt: Ti Joulu 21, 2004 19:11
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja mikkoimp »

ja etu tukikin voi olla hydraulinen..
-03 3.0 TID ja muutama OG 900 turbo

045-6302071
jäsenyys hankittu
Vastaa Viestiin