onko turbiinissa eroa?
millä kaikilla enskoilla automaattia on ollut saatavana?
kysely koskee omaa turbo projektia
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Ainakin M84 näyttää imumoottorissakin olleen sama momentinmuunnin kuin Turbossa. Enska lienee eri kuin turbossa (näkee vaihteiston tyyppikoodista, onko tuossa tyyppikoodi GA33306 ja momentinmuuntimessa tunnistusnumero 3713?) Välityssuhteet tuossa lienevät lyhyemmät kuin turbossa, mutta se voi olla vain positiivinen juttu. En näe syytä, miksei toimisi, toimii toki vähän eri lailla kuin turbon laatikko.vakari kirjoitti:kiitos tiedosta!
mahtaako -84 ruiskun automaatti toimia t8:sissa?
arvelut/veikkaukset kiinnostaa!
Ukkolla on vaparin laatikko T8:ssa, on toiminut ihan hyvin ja on melkoisen paljon ärhäkkäämpi kuin turbon laatikolla. Ylimäärästä lämpöä tuo varmaan joutuu kestään mutta jos ei oo nilkka kokoajan suorana niin eiköhän tuollakin pärjää.vakari kirjoitti:kiitos tiedosta!
mahtaako -84 ruiskun automaatti toimia t8:sissa?
arvelut/veikkaukset kiinnostaa!
Näin on. Tuo turbon tomaattiloota kierrätää ihan tarpeeksi moottoritienopeuksissa, vaikka on mukamas pidempivälitteinen.tetammi kirjoitti:Tosin jos päivittäiseen ajoon kuuluu paljon motaria niin itse ehkä metsästäisin turbon laatikkoa.