900 Puhallin

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
NyysHan
"Kaasari"
Viestit: 7
Liittynyt: Pe Maalis 23, 2007 00:34

900 Puhallin

Viesti Kirjoittaja NyysHan »

Missäköhän mahtaa olla vika kun ei tule kuin ainoastaan lämmintä ilmaa auton sisälle?

Vaikka vipua kääntelisi mihin suuntaan tahansa niin silti tulee vaan kokoajan lämmintä ilmaa.

Saabin tuntien sisällä on todella lämmin! =)
tturku
"Team Ylläpito"
"Team Ylläpito"
Viestit: 5668
Liittynyt: To Heinä 21, 2005 16:21
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja tturku »

Sieltä kojetaulun sisältä on lämppärin hanan tanko luultavasti irronnut tai pettänyt. Mankan kun otat pois ja mankanreijästä alat tähyilemään niin pitäis löytyä se tanko. Siinä on muoviset nivelet jotka voi vissiin antautua joskus.
Tommi Turku #2632 o4oo-323138 Espoo
9-3 TTiD Aero Cab MY08, MG5 LR Luxury MY23, Enyaq Sportsline MY22
Ex:NG9-3 1.9Tid Cab MY06, NG9-5 2.0Tid MY10, NG900 2.0T Cab MY96, OG9-3 2.2Tid MY00, OG9-3 2.0T Aero MY02, OG9-5 3.0Tid MY04, parit OG900 ja 96
NyysHan
"Kaasari"
Viestit: 7
Liittynyt: Pe Maalis 23, 2007 00:34

Viesti Kirjoittaja NyysHan »

Eli otin mankan pois ja katoin niin mitään tankoa/vipua ei lähde katkaisijasta, kromin näköinen metalli vipu sen sijaan näkyy.

Onkos vaikee operaatio saada toimimaan tuo lämmön säätö katkaisija?
Aaviita
"Hirsch"
Viestit: 917
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 18:31
Paikkakunta: 33310

Viesti Kirjoittaja Aaviita »

Kyllä sen tangon pitäis näkyä. Olisko tipahtanu vallan pois paikoiltaan? Katsopa vaikka kaiuttimen reiästä.
Oberleutnant
"Kaasari"
Viestit: 25
Liittynyt: Ma Maalis 19, 2007 17:24
Paikkakunta: Kinkomaa

Viesti Kirjoittaja Oberleutnant »

Miul ol omas turbiini vermeessä se akseli irti. Ei mitään kummosta, pientä väkivaltaa käyttäen se sinne paikalleen loksahti ja toimii nyt niinko pittää.
jakaraik
"Aero"
Viestit: 316
Liittynyt: La Maalis 04, 2006 15:57
Paikkakunta: Kankaanpää

Viesti Kirjoittaja jakaraik »

tturku kirjoitti:Sieltä kojetaulun sisältä on lämppärin hanan tanko luultavasti irronnut tai pettänyt. Mankan kun otat pois ja mankanreijästä alat tähyilemään niin pitäis löytyä se tanko. Siinä on muoviset nivelet jotka voi vissiin antautua joskus.
juurikin oli omasta tehny sen tempun että oli kennonhana aavistuksen jäykistyny ja pari kertaa paukahti nivelen kohdasta poikki, sitte vasta ymmärsin sen hanan vaihtaa :roll:
#3506
9-5 2.3 aero wagon -06 (projektina)
9-5 2.0t BioPower -06 (kauppakassi)
Audi TT 8N Quattro -99 (Saab korvike)
900 t16 -90 (projekti), Toyota BJ-40 3.0D -80 avo (kesäauto)
BMW X3 2.0d -19 käyttis
tirppis
"Kaasari"
Viestit: 19
Liittynyt: La Huhti 07, 2007 01:01
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja tirppis »

onkohan tuommoinen hana hankala laittaa takaisin kiinni kun meikäläiselta se on kokonaan irronnut..?
Aaviita
"Hirsch"
Viestit: 917
Liittynyt: La Kesä 18, 2005 18:31
Paikkakunta: 33310

Viesti Kirjoittaja Aaviita »

Jos sulla on koko hana irronnut, niin tulee vissiin vedet lattialle? Mut jos se käyttötanko, niin vähänn se ronkkimista vaatii, mut ei paha.
Phor
"Ruisku"
Viestit: 112
Liittynyt: La Tammi 10, 2004 20:07
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja Phor »

tirppis kirjoitti:onkohan tuommoinen hana hankala laittaa takaisin kiinni kun meikäläiselta se on kokonaan irronnut..?
Hanan saa vaihdettua kuskin jalkatilan kautta altapäin pienellä akobatian avulla, kun kaiutin ritilä on pois. Kun taas hanalle menevän vivun saa parhaiten paikoilleen mankan vielä irti ja kaksi pitkää ruuvia jotka pitää kytkin paneelia kiinni. Löytyvät siitä tuhkiksen irrottamisen jälkeen. Kannattaa varovasti kammeta sitä kykinpaneelia ulospäin ettei alipaine letkuliitännät irtoa säätimeltä.
Vastaa Viestiin