Täällä on monella ollut ongelmia tyhjäkäynnin kanssa, niin sanon nyt taas, että mikäli niitä häiriöitä ilmenee, tarkistakaa hyvät ihmiset kaikki letkut konehuoneen puolelta. Omassa og ässässäni oli taas tyhjäkäyntimurheita ja syyllinen löytyi murtuneesta letkusta, mikä lähtee imusarjasta (by-pass)-venttiilille. Se oli oikein irronnut liitoksestaan murtumisen johdosta. Tuo oli siis jo kolmas murtunut letku, mikä tuotti itselleni harmaita hiuksia. Niin että mistä sitä letkua kannattikaan tilata??? Nyt on jo pakko uusia nuo vanhat hauraat letkut.
Sitä vain ihmettelin, että kun by-passi on pois pelistä, se ilmenee huonona käyntinä..??
Auto kävi huonosti, oli letku poikki
Auto kävi huonosti, oli letku poikki
9-5 2,3t Wagon `06 x 2
En tiedä onko oikea ratkaisu, mitä itse tein, mutta olen korvannut heikkokuntoisia alipaineletkuja ohuella bensaletkulla, jossa on kangaspunos siellä kumin sisällä.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Voisi kuvitella että tuollainen bensaletku olisi huomattavasti parempaa, kuin mitä mitä alkuperäinen letku on. Jotakin vastaavaa täytyy itsellekin kehitellä.Mertmi kirjoitti:En tiedä onko oikea ratkaisu, mitä itse tein, mutta olen korvannut heikkokuntoisia alipaineletkuja ohuella bensaletkulla, jossa on kangaspunos siellä kumin sisällä.
9-5 2,3t Wagon `06 x 2