Auto kävi huonosti, oli letku poikki

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
900S
"Hölösuu"

Auto kävi huonosti, oli letku poikki

Viesti Kirjoittaja 900S »

Täällä on monella ollut ongelmia tyhjäkäynnin kanssa, niin sanon nyt taas, että mikäli niitä häiriöitä ilmenee, tarkistakaa hyvät ihmiset kaikki letkut konehuoneen puolelta. Omassa og ässässäni oli taas tyhjäkäyntimurheita ja syyllinen löytyi murtuneesta letkusta, mikä lähtee imusarjasta (by-pass)-venttiilille. Se oli oikein irronnut liitoksestaan murtumisen johdosta. Tuo oli siis jo kolmas murtunut letku, mikä tuotti itselleni harmaita hiuksia. Niin että mistä sitä letkua kannattikaan tilata??? Nyt on jo pakko uusia nuo vanhat hauraat letkut.
Sitä vain ihmettelin, että kun by-passi on pois pelistä, se ilmenee huonona käyntinä..??
9-5 2,3t Wagon `06 x 2
Mertmi
"Saabisti"

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

En tiedä onko oikea ratkaisu, mitä itse tein, mutta olen korvannut heikkokuntoisia alipaineletkuja ohuella bensaletkulla, jossa on kangaspunos siellä kumin sisällä.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
Toyota Corolla STW 1,3M -99 (opetuslupa-auto)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
900S
"Hölösuu"

Viesti Kirjoittaja 900S »

Mertmi kirjoitti:En tiedä onko oikea ratkaisu, mitä itse tein, mutta olen korvannut heikkokuntoisia alipaineletkuja ohuella bensaletkulla, jossa on kangaspunos siellä kumin sisällä.
Voisi kuvitella että tuollainen bensaletku olisi huomattavasti parempaa, kuin mitä mitä alkuperäinen letku on. Jotakin vastaavaa täytyy itsellekin kehitellä.
9-5 2,3t Wagon `06 x 2
Vastaa Viestiin