Etsitään ehjää turboa ja pakosarjaa!

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Oberleutnant
"Kaasari"
Viestit: 25
Liittynyt: Ma Maalis 19, 2007 17:24
Paikkakunta: Kinkomaa

Etsitään ehjää turboa ja pakosarjaa!

Viesti Kirjoittaja Oberleutnant »

Päivää kanssa toverini. Nyt olisi tarve ehjälle 8 tappisen pakosarjalle ja turbolle vm. -88 900 turbo saabille. Jos kellä on myydä niin yhteyttä vaan.
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11507
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Oberleutnant
"Kaasari"
Viestit: 25
Liittynyt: Ma Maalis 19, 2007 17:24
Paikkakunta: Kinkomaa

Viesti Kirjoittaja Oberleutnant »

Kiitän jus:a tiedoituksesta :D Enää onkin sitten turbo ahdinta vailla että auto tosiaan olisi konehuoneen puolelta täysin kunnossa.
muppelo
"Hölösuu"
Viestit: 1320
Liittynyt: Ti Huhti 24, 2007 08:28
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja muppelo »

Nyt sitten porukka voisi avata sanaista arkkuaan että paljonko tuommosista joutuu yleensä köyhtymään/paljonko kannattaa maksaa ko. roippeista? Kiinnostaa kun tuo oma 8v iivari ei oo tarpeeksi ripeä ei sitten ollenkaan.
Aivan sama lähteekö juosten vaiko letkuissa kituen
jcarlson
"Saabisti"
Viestit: 9165
Liittynyt: La Touko 01, 2004 19:36
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja jcarlson »

Uudesta T3 Garrettista ei kannattane maksaa ainakaan yli 500€ vaikka moni turbopaja varmaan pyytääkin isompia summia. Silloin kannattaa hommata tilalle joku vähän modernimpi samalla laipalla oleva ahdin samaan hintaan, tai vaikka vähän isompi T3 edes, vaikkapa trim60.

Käytettyjen hinta liikkuu kunnosta riippuen 50€ (romu) - 150€ (peruskuntoinen) - 300€ (hyvä).

150 aivan uudesta pakosarjasta ei ole kauhean paha, mutta toisaalta tuolla sarjalla on paha taipumus haljeta kuten T3:ten pakopesilläkin. Käytettyjä ja vaihtelevankuntoisiahan saa sitten jo vaikka kuinka halvalla, mutta ehjän ja hitsaamattoman löytäminen ei ole helppoa.
#2022
YV-laatikko kroonisesti täynnä. Jos haluat kysyä softahommista niin käytä mieluiten mailia tmi.jcarlson(at)gmail.com
Oberleutnant
"Kaasari"
Viestit: 25
Liittynyt: Ma Maalis 19, 2007 17:24
Paikkakunta: Kinkomaa

Viesti Kirjoittaja Oberleutnant »

Tosiaan kuten sanottua nyt on pakosarja valmiina odottamassa uutta turboa kylkeen. Paras olis ko löytäs sen turbiinin ennen viikonloppua niin sais kaikki hommat tehtyä valmiiks kerralla.
Saab 900 Turbo vm.-88 (myyty) Saab 9-5 vm.-99 (myyty) Saab 9-5 Wagon vm.-08
J-ani
"Aero"
Viestit: 463
Liittynyt: Su Tammi 11, 2004 15:22

Viesti Kirjoittaja J-ani »

Minulla löytyisi syksyllä peruskorjattu 0km ajettu todella hyväkuntoinen garretin t03:nen vuosimallin 83 900 turbosta. Löytyy paljon muutakin turbo osaa. Jos jollain kiinnosta ei muuta kuin yksityisviestiä, siitä se ajatus sitten lähtee.
#1890
Vastaa Viestiin