Kulkee se vanhakin
OK. Täytyypä kokeilla tuota, jos äskeinen korjaus ei auttanut. Vaijerin bajonetti ei ollutkaan paikalleen laittaessa loksahtanut ihan pohjaan asti vaan se puristi vaijerin kuorta mittarin runkoa vastaan liian kovaa.
Käsittääkseni muuten tuossa mittaritaulun reunassa n. klo 7 kohdalla oleva valkoinen viiva olisi neulan asetusmerkki.
Käsittääkseni muuten tuossa mittaritaulun reunassa n. klo 7 kohdalla oleva valkoinen viiva olisi neulan asetusmerkki.
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Onkos 88 turbosatkussa vielä mekaaninen mittari?JL kirjoitti:hmm. Toimisikohan tuo konsti myös 900 turbon mittariin joka toimii millon toimii. Ikään kuin mittarivähän jumittaisi. Mutta sitten kun kerran saa mittarin ajon aikana toimimaan niin toimii kyllä hienosti.
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
Citroën C5 2.0 HDi -11, Seat Leon e-Hybrid -21
OT:ksi menee (vai meneekö..?) mutta menköön, tässä oli kyllä hienoa ajamisen meininkiä..

http://www.youtube.com/watch?v=AONrTafX ... ed&search=
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 8096
- Liittynyt: Ti Heinä 15, 2003 06:09
- Paikkakunta: Ihmiskunnan kehto: Paippinen
Re: Kulkee se vanhakin
Heh, myös tuo meikän Pajero on melkonen pikakiituri, 0-80km/h ottaa oman aikansa, mutta 80-160+ km/h (mittari tappiin) menee parhaassa tapauksessa n. sekunnissa

-Ville
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
-Sähkövatkain model Y -24
-A6 Avant 2,7T Biturbo Q -01 TipTr, status: ajokiellossa.
-Luottopeli Audin porsiessa: Pösö 307 1.6 -03 ja pihakoristeena Saab 900 T8 5D -84
Kyllä tuota korjausta voi soveltaa og900:n mittariinkin. Nimenomaan sellaisissa tapauksissa, että se viisari lähtee vetelemään ihan hulluja nopeuksia ja vaikkapa liikennevaloihin pysähtyessä jää näyttämään 40km/h. Tuosta vaivasta kärsivää mittaria kun testailee käsissä, niin jos prikkoja kaivataan, sitä vaijerin yhdettä yhtäaikaa sisäänpäin painamalla ja pyörittämällä viisarin pitäisi lähteä pyörimään mukana, ja kun vapauttaa paineen, viisari putoaa alas nollaan.JL kirjoitti:hmm. Toimisikohan tuo konsti myös 900 turbon mittariin joka toimii millon toimii. Ikään kuin mittarivähän jumittaisi. Mutta sitten kun kerran saa mittarin ajon aikana toimimaan niin toimii kyllä hienosti.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Joo, semmonen aavistus miullakin on ollut, mutta se ei aina pidä paikkaansa. Toisaalta, ei ole tullut tarkastettua häviäisikö mittarivirhe viisarin laitolla sen merkin kohtaan.Svc kirjoitti:OK. Täytyypä kokeilla tuota, jos äskeinen korjaus ei auttanut. Vaijerin bajonetti ei ollutkaan paikalleen laittaessa loksahtanut ihan pohjaan asti vaan se puristi vaijerin kuorta mittarin runkoa vastaan liian kovaa.
Käsittääkseni muuten tuossa mittaritaulun reunassa n. klo 7 kohdalla oleva valkoinen viiva olisi neulan asetusmerkki.

# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01