Iskarit eteen+ muuta??

Ajaton klassikko. Tuotannossa 60-luvulta 90-luvun alkuun.
Vastaa Viestiin
Daword
"Aero"
Viestit: 345
Liittynyt: Pe Helmi 16, 2007 14:41
Paikkakunta: Kankaanpää

Iskarit eteen+ muuta??

Viesti Kirjoittaja Daword »

elikkä aattelin vaihtaa autoon iskarit ieteen

autohan on se saab og900 5d combi sedan vm88


voikohan siihen laittaa ihan motonetin nesteiskarit? hintaa 25.5e\kpl

mitä muuta osaa kannattaa samalla laittaa? nyt tuntuu että auto on melkolailla pinta kova eli napauttaa aika lujaa ohjaamoon oliskohan siellä jotku kumit huonoja?

eli vinkkejä hiukan niin laitan osto listalle.
Nyt! Saab 900i 5ov Combi Sedan vm88
-----------------------------------------------
Ennen! Saab 900 T8 ic 2d Sedan vm88
DIggItaLLr
"Hölösuu"
Viestit: 1437
Liittynyt: Ma Tammi 31, 2005 15:42
Paikkakunta: Suomen Miami

Viesti Kirjoittaja DIggItaLLr »

Kannattaa suosiolla laittaa muutama € lisää ja ostaa kaasuiskarit. Sen verran kuitenkin paremmat. Menee motoon tiskille ja pyytää kaasuiskareita, kurkkaa pakettiin että onko sachsit. Saa Tällöin ihan hyvän vastineen rahoilleen.

Neste iskareita en laittais alle :roll:
Daword
"Aero"
Viestit: 345
Liittynyt: Pe Helmi 16, 2007 14:41
Paikkakunta: Kankaanpää

Viesti Kirjoittaja Daword »

DIggItaLLr kirjoitti:Kannattaa suosiolla laittaa muutama € lisää ja ostaa kaasuiskarit. Sen verran kuitenkin paremmat. Menee motoon tiskille ja pyytää kaasuiskareita, kurkkaa pakettiin että onko sachsit. Saa Tällöin ihan hyvän vastineen rahoilleen.

Neste iskareita en laittais alle :roll:
okei..
miks nesteiskarit huonommat?

onko kesto kyky lyhyempi?
onko äänekkäämmät?


mutta mitäs muuta osaa pitäs vaihtaa iskareiden yhteydessä?
Nyt! Saab 900i 5ov Combi Sedan vm88
-----------------------------------------------
Ennen! Saab 900 T8 ic 2d Sedan vm88
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 24070
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

kuinka paksu lompakko?

jouset.jousilautaset,pallonivelet,raidetangonpäät,samalla ku aukoo niin jarrut,letkut ja ruosteet pois! heh kevyt kenttä remontti!
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10294
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Iskarit ku iskarit; pääasia että vaihtaa eteen ja taakse yhtäaikaa uutta.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Daword
"Aero"
Viestit: 345
Liittynyt: Pe Helmi 16, 2007 14:41
Paikkakunta: Kankaanpää

Viesti Kirjoittaja Daword »

nalleolut kirjoitti:kuinka paksu lompakko?

jouset.jousilautaset,pallonivelet,raidetangonpäät,samalla ku aukoo niin jarrut,letkut ja ruosteet pois! heh kevyt kenttä remontti!

no jarrut on vähä aikaa sit laitettu puslat oli hyvät ku katottiin. raidetangon pää vaihtuu oikealle kuten myös molemmille puolille jousilautaset vetarien tunnelit on hyvät ja letkuissakaan ei o moittimista... ainoot on noi iskarit jotka näyttä aika ruosteisilta... hiukan joku koliseekin kuljettajan puolella vaiks ajaa tasaisella tiellä


mitenkäs noiden halpojen muovi "pidikkeiden" sun muiden kans.. ainaski iskarin alle tulee jotkut? entäs muualle?
Nyt! Saab 900i 5ov Combi Sedan vm88
-----------------------------------------------
Ennen! Saab 900 T8 ic 2d Sedan vm88
Daword
"Aero"
Viestit: 345
Liittynyt: Pe Helmi 16, 2007 14:41
Paikkakunta: Kankaanpää

Viesti Kirjoittaja Daword »

Mertmi kirjoitti:Iskarit ku iskarit; pääasia että vaihtaa eteen ja taakse yhtäaikaa uutta.
joo selvä.. kaipa ne neste iskaritkin siel sit menee... takana onki jo uudet iskarit sekä jouset.
Nyt! Saab 900i 5ov Combi Sedan vm88
-----------------------------------------------
Ennen! Saab 900 T8 ic 2d Sedan vm88
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10294
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Daword kirjoitti:
Mertmi kirjoitti:Iskarit ku iskarit; pääasia että vaihtaa eteen ja taakse yhtäaikaa uutta.
joo selvä.. kaipa ne neste iskaritkin siel sit menee... takana onki jo uudet iskarit sekä jouset.
Jos takana on jo uudet, niin silloin on viisainta laittaa samaa sorttia, mikäli mahdollista. Jopa samaa merkkiäkin voisi suosia.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
okaalto
"Aero"
Viestit: 403
Liittynyt: Ti Elo 17, 2004 20:00
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja okaalto »

Jos on säästölinja, niin mitäpä siinä sitten. Kannattaa silti kattoa mitä sieltä Motonetista saa. Joskus on ollut öljyiskarina ihan asiallisia KYBejäkin, mutta ainakin ne kerran saamani Lip etuiskarit olivat kelvottomat.

Jos valita saisi, niin ihan vaan varmuudeksi jotkut kaasuiskarit.
Daword
"Aero"
Viestit: 345
Liittynyt: Pe Helmi 16, 2007 14:41
Paikkakunta: Kankaanpää

Viesti Kirjoittaja Daword »

okaalto kirjoitti:Jos on säästölinja, niin mitäpä siinä sitten. Kannattaa silti kattoa mitä sieltä Motonetista saa. Joskus on ollut öljyiskarina ihan asiallisia KYBejäkin, mutta ainakin ne kerran saamani Lip etuiskarit olivat kelvottomat.

Jos valita saisi, niin ihan vaan varmuudeksi jotkut kaasuiskarit.

joo no täytyy varmaan tuossa osasilta käydä ekak kysyys millasii niiltä löytys?

joo täytyy olla säästölinjalla kun ei siittä kuiteskaan uutta autoo tuu iskareillakaan :D ja vesipumppu on myös jo vaihdettu joten menee sit nopsaan paljonki rahaa jos ei katso noitten hintonjen perään ku kuiteski on jo kunnon kasa osia vaihdeltu.
Nyt! Saab 900i 5ov Combi Sedan vm88
-----------------------------------------------
Ennen! Saab 900 T8 ic 2d Sedan vm88
Daword
"Aero"
Viestit: 345
Liittynyt: Pe Helmi 16, 2007 14:41
Paikkakunta: Kankaanpää

Viesti Kirjoittaja Daword »

eli osasilla halvimmat kaasuiskarit ois maksanut 50e kpl joten ne eivät mukaan lähteneet.

päätin kuitenkin sitten motonetistä tilata eteen ne nesteiskarit 25.5e\kpl

toivottaasti ei nyt ihan mitään paskaa tulis pakettiin pakattuna...ois ees kybin iskarit mutta eivät osanneet puhelimessa sanoa minkämerkkisii on.

tilasin siinä samalla jotkut (alasilmukan kaksoiskumikartiot) mitäs virkaa niillä on ja mihin ne auttaa?
Nyt! Saab 900i 5ov Combi Sedan vm88
-----------------------------------------------
Ennen! Saab 900 T8 ic 2d Sedan vm88
Anthuan
"Hirsch"
Viestit: 874
Liittynyt: Pe Joulu 15, 2006 23:08
Paikkakunta: Toisaalla

Viesti Kirjoittaja Anthuan »

Daword kirjoitti:tilasin siinä samalla jotkut (alasilmukan kaksoiskumikartiot) mitäs virkaa niillä on ja mihin ne auttaa?
Johtavat tukivarren liike energian iskunvaimentimelle, eli ovat kiinni siinä vaimentimen ala päässä.
9-5 Wagon -07 900 T16 -91
Daword
"Aero"
Viestit: 345
Liittynyt: Pe Helmi 16, 2007 14:41
Paikkakunta: Kankaanpää

Viesti Kirjoittaja Daword »

Anthuan kirjoitti:
Daword kirjoitti:tilasin siinä samalla jotkut (alasilmukan kaksoiskumikartiot) mitäs virkaa niillä on ja mihin ne auttaa?
Johtavat tukivarren liike energian iskunvaimentimelle, eli ovat kiinni siinä vaimentimen ala päässä.

joo kiitoksii tiedosta
Nyt! Saab 900i 5ov Combi Sedan vm88
-----------------------------------------------
Ennen! Saab 900 T8 ic 2d Sedan vm88
Avatar
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 10294
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Nuo kumit pitäis kuulua vakiona iskaripakettiin. Itellä on kerran menny noi sököksi kesken iskareiden käyttöiän, joten niitä voi joutua uusimaan useammin, kuin ite iskareita. Tarpeellisia varaosina siis kuitenkin.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Vastaa Viestiin